Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Spr. czy padł hit i operacja na zmiennej.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 31.03.2011 18:25

Witam. Jak mogę wykryć, czy został zadany HIT w gracza z broni palnej i np obniżyć mu daną zmienną?

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.03.2011 18:37

Wpływanie na obrażenia - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 31.03.2011 18:40

No miałem tak:

if(player_class[this] == Klasa)
{
if(zmienna[this] > 0)
{
zmienna[this] -= 30;
set_funkcja(this);
}
}


No ale nie działa.

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.03.2011 18:58

zle ustawiales zmienna o nazwie zmienna i tak dalej ten pseudokod jest poprawny
  • +
  • -
  • 0

#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 31.03.2011 19:01

Tysiące poradników, wystarczy logicznie myśleć. Przeanalizuj sobie taki kodzik, może zrozumiesz:
#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >

const DMG_BULLET = ( 1<<1 );
new variable[ 33 ];

public plugin_init( ) {
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage" );

}

public HamTakeDamage( iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, dmg_type ) {
if( !( dmg_type & DMG_BULLET ) )
return 1;
variable[ iVictim ] -= 30;
return 1;
}

  • +
  • -
  • 1

#6 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 31.03.2011 21:56

Właśnie wszystko mam dobrze, a mimo wszystko jak pierw zwiększyłem moją zmienną to przy hicie ona nie spada. ; /




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych