Witam. Jak mogę wykryć, czy został zadany HIT w gracza z broni palnej i np obniżyć mu daną zmienną?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Spr. czy padł hit i operacja na zmiennej.
Temat rozp.
GoldeN
, 31.03.2011 18:25
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.03.2011 18:25
#2
Napisano 31.03.2011 18:37
#3
Napisano 31.03.2011 18:40
No miałem tak:
No ale nie działa.
if(player_class[this] == Klasa)
{
if(zmienna[this] > 0)
{
zmienna[this] -= 30;
set_funkcja(this);
}
}
No ale nie działa.
#4
Napisano 31.03.2011 18:58
zle ustawiales zmienna o nazwie zmienna i tak dalej ten pseudokod jest poprawny
#5
Napisano 31.03.2011 19:01
Tysiące poradników, wystarczy logicznie myśleć. Przeanalizuj sobie taki kodzik, może zrozumiesz:
#include < amxmodx >
#include < hamsandwich >
const DMG_BULLET = ( 1<<1 );
new variable[ 33 ];
public plugin_init( ) {
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage" );
}
public HamTakeDamage( iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, dmg_type ) {
if( !( dmg_type & DMG_BULLET ) )
return 1;
variable[ iVictim ] -= 30;
return 1;
}
#6
Napisano 31.03.2011 21:56
Właśnie wszystko mam dobrze, a mimo wszystko jak pierw zwiększyłem moją zmienną to przy hicie ona nie spada. ; /
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych