Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Assassin Mod - Lista


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Marox44

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 30.03.2011 17:43

Witam,

Mam małą prośbę o przeróbkę assassin mod tak aby ktoś kto aktualnie jest assassinem był pokazywany na liście. Chodzi mi o taką liste w hud: Dołączona grafika.
Plugin jest leciutko przerobiony przeze mnie.

Gracz który jest assassinem jest w zmiennej is_assassin.
Acha, i jeszcze w miare możliwości prosiłbym o to aby ta lista była po prawej stronie.

KOD:




#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>

new is_assassin[33]
new assassin_mode

public plugin_init() {
assassin_mode=register_cvar("assassin_mode","1")
register_event("ResetHUD","info","be")
register_event("DeathMsg","func_unassassin","a")
register_clcmd("amx_assassin","func_assassin")

}
public func_assassin(player){
if(get_pcvar_num(assassin_mode)==1){
if(!is_user_alive(player)){
client_print(player,print_center,"Musisz byc zywy, zeby uzyc tej komendy!")
return PLUGIN_HANDLED
}

if(is_assassin[player]==0){

new name [32]
get_user_name(player, name, 31)
set_user_health(player,200)
set_user_gravity(player,0.5)
set_user_footsteps(player,1)
cs_set_user_model(player, "ass_ezia")
is_assassin[player]=1

}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}



public info(id){
if(is_assassin[id]==1){
set_user_health(id,200)
set_user_gravity(id,0.5)
return PLUGIN_CONTINUE
}

}

public client_PreThink(id){
new clip,ammo
if(is_assassin[id]==1)
{


if(get_user_armor(id)<=100)
{
cs_set_user_armor(id,0,CS_ARMOR_NONE)
}
set_user_maxspeed(id,500.0)
client_cmd(id,"cl_forwardspeed 500;cl_backspeed 500;cl_sidespeed 500")
}



public func_unassassin(id){
new id=read_data(2)
if(is_assassin[id]==1){
set_user_gravity(id,1.0)
set_user_footsteps(id,0)
set_user_health(id,100)
cs_reset_user_model(id)
client_print(id,print_center,"Juz nie jestes assassin'em!")
is_assassin[id]=0
return PLUGIN_CONTINUE
}


}
public client_disconnect(id)
{
is_assassin[id]=0

}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/ass_ezia/ass_ezia.mdl")
}


z góry dzięki :rolleyes:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych