include <amxmodx> public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer") register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public t_win() { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk FFA/TT1") case 1: client_cmd(0,"spk FFA/TT2") case 2: client_cmd(0,"spk FFA/TT3") case 3: client_cmd(0,"spk FFA/TT4") } return PLUGIN_CONTINUE } public ct_win() { new rand = random_num(0,2) client_cmd(0,"stopsound") switch(rand) { case 0: client_cmd(0,"spk FFA/CT1") case 1: client_cmd(0,"spk FFA/CT2") case 2: client_cmd(0,"spk FFA/CT3") case 3: client_cmd(0,"spk FFA/CT4") } return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_sound("FFA/CT1.mp3") precache_sound("FFA/CT2.mp3") precache_sound("FFA/CT3.mp3") precache_sound("FFA/CT4.mp3") precache_sound("FFA/TT1.mp3") precache_sound("FFA/TT2.mp3") precache_sound("FFA/TT3.mp3") precache_sound("FFA/TT4.mp3") return PLUGIN_CONTINUE }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
komplikacja roundsond
Temat rozp. aba, 27.03.2011 16:50
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.03.2011 16:50
witam gdy chce komplikowac wyseepuje blad:
#2
Napisano 27.03.2011 16:56
no ciezko bedzie to skomplikowac ...
zmien 1 linijke na :
zmien 1 linijke na :
#include <amxmodx>
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych