Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem DiabloMod z lvlProoblem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 MeeDi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:WWY
Offline

Napisano 24.03.2011 19:20

Witam.
Mam taki problem dodałem sobie max lvl 20k i wchodze na serwer i patrzcie co sie dzieje :

ImageShack� - Online Photo and Video Hosting

Chyba każdy to zauważył otwórz kolo lvl w procentach jest suma sięgająca 8 tys. Proszę o pomoc :( Dodaje mój plik .sma w załączniku. Najlepiej jak by ktoś poprawnie edytował ten plik ...
Kto pomoże ma ++ :P

Z góry dziękuje... :|

Załączone pliki


Użytkownik MeeDi edytował ten post 24.03.2011 19:21

  • +
  • -
  • 0

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 24.03.2011 22:35

nie, nie wystrarczy bo to się robi na bieżąco przy ogromnym expie ;)

nie wiem jak to jest, chyba nie nadąża zamieniać expa na lvl O.o

#3 MeeDi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:WWY
Offline

Napisano 25.03.2011 13:55

nie wiem jak to jest, chyba nie nadąża zamieniać expa na lvl O.o


Czyli co mam zrobić zeby "nadążało" :P
  • +
  • -
  • 0

#4 MeeDi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:WWY
Offline

Napisano 25.03.2011 14:08

zmieniałem na lvl "slow" i "fast" exp i jest to samo...
A i jeszcze bym prosił aby ktoś mi zmienił : Max pkt w sta np. 4 tys w inte 6.tys zycie 3.zrecznosc i 2 w to ostatnie :P I aby zabieralo 2 punkty a dawalo 1 Hp np. bardzo bym prosił

Użytkownik MeeDi edytował ten post 25.03.2011 15:05

  • +
  • -
  • 0

#5 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 25.03.2011 15:07

nie, to od ciebie nie ma znaczenia... kod na zamiane expa na lvl micza w diablo jest dobry na 100 lvli, może autor diablo się wypowie bo powiem że mnie to też kiedyś męczyło ;)

#6 MeeDi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:WWY
Offline

Napisano 25.03.2011 15:51

a umial bys te punkty przydzielic i wogóle. jak tak to bardzo bym prosił...
  • +
  • -
  • 0

#7 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 25.03.2011 17:06

daj kod skilltree to ci zrobie

Dodano 25 marzec 2011 - 17:33:
podmień sobie tą funkcję:


public skill_menu(id, key) 
{
new max_int=4000
new max_str=6000
new max_dex=3000
new max_zwi=2000

switch(key)
{
case 0:
{
if (player_intelligence[id]<max_int){
player_point[id]-=2
player_intelligence[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")

}
case 1:
{
if (player_strength[id]<max_str){
player_point[id]-=2
player_strength[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
case 2:
{
if (player_agility[id]<max_dex){
player_point[id]-=2
player_agility[id]+=1
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")

}
case 3:
{
if (player_dextery[id]<max_zwi){
player_point[id]-=2
player_dextery[id]+=1
set_speedchange(id)
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
case 4:
{
if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= max_int)
{
player_intelligence[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_int-player_intelligence[id]
player_intelligence[id]=max_int
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
}
}
case 5:
{
if (player_point[id]+player_strength[id] <= max_str)
{
player_strength[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_str-player_strength[id]
player_strength[id]=max_str
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
}
}
case 6:
{
if (player_point[id]+player_agility[id]<=max_dex)
{
player_agility[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_dex-player_agility[id]
player_agility[id]=max_dex
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
}
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)

}
case 7:
{
if (player_point[id]+player_dextery[id]<max_zwi)
{
player_dextery[id]+=player_point[id]
player_point[id]=0
}
else
{
player_point[id]-=max_zwi-player_dextery[id]
player_dextery[id]=max_zwi
client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
}
set_speedchange(id)
}
}

if (player_point[id] > 0)
skilltree(id)


return PLUGIN_HANDLED
}


#8 MeeDi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:WWY
Offline

Napisano 25.03.2011 18:49

nie moge tego skomplikować ....


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Diablo_LogiCC.sma(3006) : error 017: undefined symbol "show_deadmessage"
Diablo_LogiCC.sma(3025) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "headshot"

1 Error.
Could not locate output file Diablo_LogiCC.amxx (compile failed).

;/
  • +
  • -
  • 0

#9 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 25.03.2011 19:57

to nie są moje błędy :)

#10 MeeDi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:WWY
Offline

Napisano 25.03.2011 23:11

no to wez sam dodaj do tego .sma ten kod i zobaczymy jak nie bedzie sie chcialo zkomplikowac to cos w twoim kodzie bo te .sma normalnie...
  • +
  • -
  • 0

#11 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 26.03.2011 00:57

pokaż linijki z błędami

#12 MeeDi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:WWY
Offline

Napisano 26.03.2011 08:08

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Diablo_LogiCC.sma(3006) : error 017: undefined symbol "show_deadmessage"
Diablo_LogiCC.sma(3025) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "headshot"

1 Error.
Could not locate output file Diablo_LogiCC.amxx (compile failed).


Takie są gdy chce to wrzucić do Kompilatora....
  • +
  • -
  • 0

#13 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 26.03.2011 11:10

ale pokaż linijki 3006 i 3025 w sma diablo

#14 Szymon035

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:570
  • Steam:steam
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Katowice / Żory
Offline

Napisano 26.03.2011 12:49

Najlepiej by było jak byś dał plik .SMA
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#15 MeeDi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:WWY
Offline

Napisano 27.03.2011 12:10

dalem w 1 poscie .sma moje

Dodano 30 marzec 2011 - 13:41:
no pomoze ktos... ;/

a tu linijki 3006 . 3025:
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)

a to 3025: }

Użytkownik MeeDi edytował ten post 30.03.2011 13:52

  • +
  • -
  • 0

#16 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 30.03.2011 19:18

naprawione

można close

#17 MeeDi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:WWY
Offline

Napisano 30.03.2011 19:42

wcale nie można bo problem z tymi procentami nadal istnieje :(
  • +
  • -
  • 0

#18 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 31.03.2011 15:19

ech... mówie ci że procentów ni jak nie wiadomo




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych