Witam!
Poszukuję 2 eventów.
1. Jeżeli ktoś podłoży pakę i jeżeli ona wybuchnie to coś dostaje.
2. Jeżeli ktoś rozbroi pakę to coś dostaje.
To coś będzie z pluginu więc nie musicie wiedzieć bo wiem jak dodać.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Event wybuchu i rozbrojenia
Temat rozp. SoLiD, 22.03.2011 20:13
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.03.2011 20:13
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
#2
Napisano 22.03.2011 20:21
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <csx>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "cypis"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public bomb_explode(planter, defuser)
set_user_godmode(planter)
public bomb_defused(defuser)
set_user_godmode(defuser)
#3
Napisano 22.03.2011 20:27
// Poczatek podkladanie bomby
register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=3")
// Bomba podlozona
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Planted_The_Bomb")
// Rozpoczecie rozbrajania
register_event("BarTime", "event_function", "be", "1=5", "1=10")
// Bomba rozbrojona początek ( bez zestawu)
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_Without_Kit")
// Bobma rozbrajana początek ( z zestawem)
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Begin_Bomb_Defuse_With_Kit")
// Bomba rozbrojona
register_logevent("logevent_function_p", 3, "2=Defused_The_Bomb")
// Zaniechanie rozbrajania/podkladanie bomby
register_event("BarTime", "event_function", "b", "1=0")
// Musisz byc pewnien ze podkladanie/rozbrajanie bomby dziala!
// Cel uratowany
register_logevent("logevent_function", 6, "3=Target_Saved")
#4
Napisano 22.03.2011 21:07
Dobra juz se poradzilem, Whisper nie kopiuj all z cscenter
Użytkownik SoLiD edytował ten post 22.03.2011 21:22
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!
#5
Napisano 23.03.2011 17:43
Chciałeś pomocy? Pomogłem więc nie smuć bo nie chcę żadnej napinki...
#6
Napisano 23.03.2011 18:47
zobacz forwardy modulu csx (jest to standardowy modul)
forward bomb_planting(planter); forward bomb_planted(planter); forward bomb_explode(planter,defuser); forward bomb_defusing(defuser); forward bomb_defused(defuser);
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych