sklep zombie
-_Jay_-
21.03.2011
Witam. Mam problem ze sklepem do biohazardu. Sklep człowieka działa, ale dla zombie jest on nie dostępny mimo, że w kodzie jest on podany
Używam Biohazard v2.00 Beta 3b
binarki 5006 amx 1.8.1
Kod w załączniku
Używam Biohazard v2.00 Beta 3b
binarki 5006 amx 1.8.1
Kod w załączniku
Załączone pliki
Skull3D
21.03.2011
problemy lezy na teamach
ale dodaj modul cstrke amxmisc i amxmodx i zobacz
ale dodaj modul cstrke amxmisc i amxmodx i zobacz
R3X
23.03.2011
błąd: callbacki pod różne funckje + PLUGIN_HANDLED
rozwiązanie:
rozwiązanie:
public menu(id) { if(!game_started()) { ColorChat(id, GREEN, "^x01[^x04ZM^x01] Poczekaj na jakiegos^x03 zombie") return PLUGIN_CONTINUE; } { if(!is_user_zombie(id)) { new menu = menu_create("\rSklep czlowiek: %d", "wybieranie",punkty_czlowieka[id]) menu_additem(menu, "Napalm Nade -\y 1000 $", "1", 0) menu_additem(menu, "Frost Nade -\y 1000 $", "2", 0) menu_additem(menu, "Grawitacja -\y 3000 $", "3", 0) menu_additem(menu, "Pistolet P228 \y2x \rwieksze obrazenia -\y 1500$", "4", 0) menu_additem(menu, "Bron M249 \y3x \rwieksze obrazenia -\y 2500$", "5", 0) menu_additem(menu, "AutoKampa \y4x \rwieksze obrazenia -\y 3500$", "6", 0) menu_additem(menu, "SuperSpeed -\y 3500$", "7", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) // pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu // drugi parametr pokazuje menu // trzeci parametr - kto moze otworzyc menu, jezeli 0 to wszyscy. } } return menu1(id); }