To tak.. Chciałbym, aby na respie CT dostawali uzika (MAC10), a TT wiertare (TMP) [na odwrót, nie ? ] No, ale coś mi nie odpala..
Mam takie coś :
public RoundStart(){
if ( cs_get_user_team == TERRORIST )
{
fm_give_item(i, "weapon_tmp")
fm_give_item(i, "weapon_tmp")
fm_give_item(i, "weapon_tmp")
fm_give_item(i, "weapon_tmp")
fm_give_item(i, "weapon_tmp")
fm_give_item(i, "weapon_tmp")
}
if ( cs_get_user_team == CT )
{
fm_give_item(i, "weapon_mac10")
fm_give_item(i, "weapon_mac10")
fm_give_item(i, "weapon_mac10")
fm_give_item(i, "weapon_mac10")
fm_give_item(i, "weapon_mac10")
fm_give_item(i, "weapon_mac10")
}
}
Oczywiście to nie wszystko w RoundStart(), ale zapodałem tylko kod, gdzie tkwi sedno problemu.
Dodam, żeby nie było, że 'odwala' mi z tymi brońmi, ale lubię mieć coś oryginalnego, a czemu 'UZI-ki' ? Bo to Surf + Diablo
db_mod 5.9l
PS:
Dodam, że próbowałem takich kodów jak:
if(user_team == CS_TEAM_T)
if ( get_user_team == 1 ) team = "Terrorist"
- wyciągniętych na żywca z kodu db_mod'a
PS2:
I mam drugą sprawę, poda mi ktoś 'współrzędne' w HUD'zie tak aby "rangi BF2" były w górnym prawym rogu ? Tak mniej-więcej 1/2cm pod "fragami" jak ktoś kogoś kill-a.
Z góry wielkie dzięki.
Pozdrawiam
~ 0g!eR
Użytkownik ogieR- edytował ten post 19.03.2011 21:41