Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wytrzymalosc itemu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jaroo

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:67
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.03.2011 13:17

1.witam mam problem odnosnie itemow na diablomod , jak zmienjszyc jego wytrzymalosc np. maja item moi koledzy mhm Stalkers Ring i maja go przez 10 minut zeby troche wytrzymalosc zmniejszyc.
2.Drugie Pytanie to jak zrobic zeby np. pod klawiszem "v" bylo otwierane menu "/sklep"

#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 19.03.2011 16:05

1.

Szukasz:

case 17: 		
{
player_item_name[id] = "Stalkers ring"
player_item_id[id] = rannum
player_b_reduceH[id] = 95
player_b_inv[id] = 8
item_durability[id] = 100

if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])
}


I podmieniasz na:

case 17: 		
{
player_item_name[id] = "Stalkers ring"
player_item_id[id] = rannum
player_b_reduceH[id] = 95
player_b_inv[id] = 8
item_durability[id] = 50

if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])
}


Co właściwie zostało zmienione ?.

item_durability[id] = xxx (zamiast XXX podajesz wartość, standardowo itemy mają wartość: 250, stalkers ring ma 100, polecam 50 ?.)

2. Na "V" nie umiem, ale zamiast "V" dałem "C".

Szukasz:

register_clcmd("say /menu","showmenu")


Pod tym wklejasz:

register_clcmd("radio3","-public shop-")


NP.:

register_clcmd("radio3","show_menu_shop")


-nazwa publica ze sklepem- - taka sama nazwa jak potem public ze sklepem


Powinno działać, tak mi się wydaje - jak nie to poprawię, bo obecnie nie mam tego jak sprawdzić. Z góry przepraszam za błędy ; D

Pozdrawiam
~ 0g!eR


Dodano 19 marzec 2011 - 16:10:

1.

Szukasz:

case 17: 		
{
player_item_name[id] = "Stalkers ring"
player_item_id[id] = rannum
player_b_reduceH[id] = 95
player_b_inv[id] = 8
item_durability[id] = 100

if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])
}


I podmieniasz na:

case 17: 		
{
player_item_name[id] = "Stalkers ring"
player_item_id[id] = rannum
player_b_reduceH[id] = 95
player_b_inv[id] = 8
item_durability[id] = 50

if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])
}


Co właściwie zostało zmienione ?.

item_durability[id] = xxx (zamiast XXX podajesz wartość, standardowo itemy mają wartość: 250, stalkers ring ma 100, polecam 50 ?.)

2. Na "V" nie umiem, ale zamiast "V" dałem "C" - będzie działać, jeśli pod "C" mamy radio (trzecie), myślę czy się menu /sklep nie będzie bugować z radiem, sprawdzę to potem :/ Sorry za to, nie jestem tego pewien. Ale tak mi się wydaję.

Szukasz:

register_clcmd("say /menu","showmenu")


Pod tym wklejasz:

register_clcmd("radio3","-public shop-")


NP.:

register_clcmd("radio3","show_menu_shop")


-nazwa publica ze sklepem- - taka sama nazwa jak potem public ze sklepem


Powinno działać, tak mi się wydaje - jak nie to poprawię, bo obecnie nie mam tego jak sprawdzić. Z góry przepraszam za błędy ; D

Pozdrawiam
~ 0g!eR


Użytkownik ogieR- edytował ten post 19.03.2011 16:08

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 19.03.2011 16:12

Na serwie w konsoli:
bind "klawisz" "sklepik"
register_clcmd("sklepik","-public shop-")

  • +
  • -
  • 0

#4 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 19.03.2011 16:18

KariiO, ale mu chyba chodzi tak, że każdy to menu ma niezależnie od osobistych bind-ów :/

W sensie, ze te bindowanie "sklepik" jest automatyczne wszystkim ustawiane, myślę czy nie można by było to podebrać z pluginu na ex_interp, on też wymusza ex_interp 0.01, to ten mógłby np. bind "v" "sklepik".

Pozdrawiam
~ 0g!eR

  • +
  • -
  • 0
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#5 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 19.03.2011 17:06

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Binder"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "binduj"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV","bind","a", "1=0", "2=0")
register_cvar("amx_bind", "1")
}

public bind()
{
new players[32],count;
get_players(players,count)


new style = get_cvar_num("amx_bind")


if(style == 1 )
{
for (new i = 1; i <= count; i++)
console_cmd (i,"bind klawisz komenda")
}

else
{
for (new i = 1; i <= count; i++)
{
console_cmd (i,"bind klawisz komenda")
}
}
}


cvar
amx_bind "1"


Przyklad:
say:
console_cmd (i,"bind z say /klasa")

konsola:
console_cmd (i,"bind z klasa")
// nie wiem czy istnieje klasa przez konsole ;] to tylko przyklad


item_durability[id] = x // to odpowiada za wytrzymalosc itemku. Gdzie x to wytrzymalosc.

Użytkownik master245 edytował ten post 19.03.2011 17:12


#6 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 19.03.2011 17:15

#include <amxmodx>

public client_authorized(id)
{

client_cmd(id,"unbind ^"v^"");
client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"sklepik^"");
}


public client_disconnect(id)
{
client_cmd(id,"unbind ^"v^""); //jezeli chcesz zeby po wyjsciu odbindowalo
}

  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych