Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin - podświetlenie ekranu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 2fast2kill

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:ss
  • Lokalizacja:ss
Offline

Napisano 17.03.2011 15:33

Witam, mam pytanie czy ktoś mógłby mi podać link do pluginu który działa następująco, gdy kogoś zabijemy ekran podświetla się na niebiesko. Plugin obsługiwany jest przez CyberArene.

z góry dziękuje.
  • +
  • -
  • 0

#2 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 17.03.2011 15:36

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Pytania
do
AMX Mod X -> Szukam pluginu


#3 2fast2kill

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:ss
  • Lokalizacja:ss
Offline

Napisano 18.03.2011 15:13

Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.03.2011 15:49

Luknij to; czerwony ekran za FF i niebieski za przeciwnika, nie ma żadnych cvarów, ale mam nadzieję że ogarniesz kolory. Możesz też mi podać RGB obu i uzupełnię

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 2fast2kill

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:ss
  • Lokalizacja:ss
Offline

Napisano 18.03.2011 16:03

Luknij to; czerwony ekran za FF i niebieski za przeciwnika, nie ma żadnych cvarów, ale mam nadzieję że ogarniesz kolory. Możesz też mi podać RGB obu i uzupełnię


Dziękuje bardzo :)
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.03.2011 16:10

Zostawiłem komendę do debugu "haha", tu jest czysta wersja :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 nupek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:62
Offline

Napisano 18.03.2011 16:31

jakbyś mógł - zmniejsz wyrazistość flesza na mniejszą (żeby nie był całkowity tylko delikatny) i kolor czerwony przy zabiciu zmienić na niebieski: r = 0;
g = 66;
b = 255;
dzięki
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 18.03.2011 16:38

jesteś kolegą 2fast`a czy przeprowadziłeś inwazję na ten temat? :P

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Podswietlenie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new Float:fEndOfFlash[33];


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_event("ScreenFade","eventScreenFade", "be","4=255","5=255","6=255","7>199");
	register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamSpawn", 1);
}
public fwHamSpawn(id){
	fEndOfFlash[id] = 0.0;
}

public eventScreenFade(id){
	fEndOfFlash[id] = get_gametime() + float(read_data(1))/(1<<12);
}

stock Create_ScreenFade(id, duration, hold, flags, r,g ,b, a){
	static msgScreenFade; msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade");
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgScreenFade, _, id);
	write_short(duration);
	write_short(hold);
	write_short(flags);
	write_byte(r);
	write_byte(g);
	write_byte(b);
	write_byte(a);
	message_end();
}
public eventDeathMsg(){
	static const duration = (1<<9)+(1<<8);
	static const hold = (1<<9);
	
	new killer = read_data(1);
	
	if(is_user_alive(killer)){
		if(get_gametime() < fEndOfFlash[killer])
			return;
		
		Create_ScreenFade(killer, duration, hold, 0, 0, 66, 255, 130);
	}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych