Witam, mam pytanie czy ktoś mógłby mi podać link do pluginu który działa następująco, gdy kogoś zabijemy ekran podświetla się na niebiesko. Plugin obsługiwany jest przez CyberArene.
z góry dziękuje.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Plugin - podświetlenie ekranu
Temat rozp. 2fast2kill, 17.03.2011 15:33
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.03.2011 15:33
#2
Napisano 17.03.2011 15:36
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Pytania
do
AMX Mod X -> Szukam pluginu
Ten temat został przeniesiony z forum:
Scripting -> Pytania
do
AMX Mod X -> Szukam pluginu
#3
Napisano 18.03.2011 15:13
Odświeżam.
#4
Napisano 18.03.2011 15:49
Luknij to; czerwony ekran za FF i niebieski za przeciwnika, nie ma żadnych cvarów, ale mam nadzieję że ogarniesz kolory. Możesz też mi podać RGB obu i uzupełnię
Załączone pliki
#5
Napisano 18.03.2011 16:03
Luknij to; czerwony ekran za FF i niebieski za przeciwnika, nie ma żadnych cvarów, ale mam nadzieję że ogarniesz kolory. Możesz też mi podać RGB obu i uzupełnię
Dziękuje bardzo
#6
Napisano 18.03.2011 16:10
Zostawiłem komendę do debugu "haha", tu jest czysta wersja
Załączone pliki
#7
Napisano 18.03.2011 16:31
jakbyś mógł - zmniejsz wyrazistość flesza na mniejszą (żeby nie był całkowity tylko delikatny) i kolor czerwony przy zabiciu zmienić na niebieski: r = 0;
g = 66;
b = 255;
dzięki
g = 66;
b = 255;
dzięki
#8
Napisano 18.03.2011 16:38
jesteś kolegą 2fast`a czy przeprowadziłeś inwazję na ten temat?
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Podswietlenie" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new Float:fEndOfFlash[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("ScreenFade","eventScreenFade", "be","4=255","5=255","6=255","7>199"); register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg", "a"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamSpawn", 1); } public fwHamSpawn(id){ fEndOfFlash[id] = 0.0; } public eventScreenFade(id){ fEndOfFlash[id] = get_gametime() + float(read_data(1))/(1<<12); } stock Create_ScreenFade(id, duration, hold, flags, r,g ,b, a){ static msgScreenFade; msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade"); message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgScreenFade, _, id); write_short(duration); write_short(hold); write_short(flags); write_byte(r); write_byte(g); write_byte(b); write_byte(a); message_end(); } public eventDeathMsg(){ static const duration = (1<<9)+(1<<8); static const hold = (1<<9); new killer = read_data(1); if(is_user_alive(killer)){ if(get_gametime() < fEndOfFlash[killer]) return; Create_ScreenFade(killer, duration, hold, 0, 0, 66, 255, 130); } }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych