Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Drop The Money


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 15.03.2011 16:22

Kod w ktorym daje kase i sie powinno podnieść:
// client_death CSX Forward
public client_death(killer,victim,weapon,hit,TK)
{
	// get victim origin
	static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3];
	pev(victim,pev_origin,victim_origin);
	
	// create new ent
	new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));
	
	// adjust coordinates
	fNewOrigin[0] = victim_origin[0] + 40.0;
	fNewOrigin[1] = victim_origin[1];
	fNewOrigin[2] = victim_origin[2] - 32.0;
	
	// create new origin
	engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin);
	
	//engfunc(EngFunc_MoveToOrigin,
	
	// check if isn't a valid ent
	if(!pev_valid(ent))
		return 0;
	
	// set model
	engfunc(EngFunc_SetModel,ent,money_model);
	
	// set classname
	set_pev(ent,pev_classname,money_classname);
	
	// spawn ent
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
	
	// set solid
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX);
	
	// set movetype
	set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
	
	// set sizes
	engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS);
	
	// drop entity to floor
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent);
	
	// store victims money in iuser4
	set_pev(ent,pev_iuser4,cs_get_user_money(victim));

	return 0;
}


	 
public fw_touch(ent,id)
{	
	// check if toucher isn't valid
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
	
	// get touched classname
	static classname[32];
	pev(ent,pev_classname,classname,31);

	// check if isn't "amxx_money"
	if(!equali(classname,money_classname) )
		return FMRES_IGNORED;
	
	// stuff more get victim money, money to set etc
	static money_found, money_have, money_set;
	money_found = pev(ent,pev_iuser4);
	money_have = cs_get_user_money(id);
	money_set = money_found + money_have;
	
	// if result >= 16000 
	if(money_set >= 16000)
		return FMRES_IGNORED;
	
	// set user lost money
	cs_set_user_money(id,money_set);

	// finally remove ent
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);


	return FMRES_IGNORED;
}

public podniescmoney(id)
{
	new szName[32];
	get_user_name(id, szName, sizeof szName - 1);
	server_cmd("mm_givemoney ^%s 30");
	ColorChat(0, "!g[MoneyMod]!y Podniosles $30");
}

Nawet bez podniescmoney nie dzial

Problemy?
- Nie da się podnieść modelu paczki
- I chyba nie będzie szla kasa w moneymodzie

Dodano 15 marzec 2011 - 18:57:
Ref




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych