Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jeden/dwa error co to takiego ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Specialny@@

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:zenek
  • Lokalizacja:widryny
Offline

Napisano 13.03.2011 16:09

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

diablo_200.sma(1198) : error 017: undefined symbol "skilltree"
diablo_200.sma(1233) : warning 217: loose indentation
diablo_200.sma(1237) : warning 217: loose indentation
diablo_200.sma(1237) : error 029: invalid expression, assumed zero
diablo_200.sma(1238) : warning 217: loose indentation
diablo_200.sma(1251) : error 017: undefined symbol "id"
diablo_200.sma(1251) : warning 215: expression has no effect
diablo_200.sma(1251) : warning 215: expression has no effect
diablo_200.sma(1251) : error 001: expected token: ";", but found ")"
diablo_200.sma(1251) : error 029: invalid expression, assumed zero
diablo_200.sma(1251) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
6 Errors.

linia 1251 to, daje :

if (player_class[i] == Ezreal){
fm_give_item(i, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
}

a 1198 :
[sma]public reset_skill(id)
{
client_print(id,print_chat,"Reset skill'ow")
player_point[id] = player_lvl[id]*2-2
player_intelligence[id] = 0
player_strength[id] = 0
player_agility[id] = 0
player_dextery[id] = 0
player_money[id] = 0
player_gravity[id] = 0
BoostRing(id)
BoostStats(id,player_b_extrastats[id])

skilltree(id)
set_speedchange(id)
set_gravitychange(id)
set_moneychange(id)
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}

Za poprawną odpowiedź nagrodze +

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 13.03.2011 17:03

id na i

jednak

Użytkownik FreZZy edytował ten post 24.03.2011 23:39


#3 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 226
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 13.03.2011 17:06

Zamień to

cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)


Na To:


cs_set_user_bpammo(i, CSW_M4A1, 90)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych