Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Grawitacja Zabojca


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 11.03.2011 18:07

Czyrobiac cos takiego zabojca bedzie mial inna grawitacje niz ninja

Oryginalnie
public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}
}
Zmienione
public set_gravitychange(id)
{
        if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
        {
                if(player_class[id] == Ninja)
                {
                        if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
                        else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
                        else set_user_gravity(id, 0.25)
                }
                else if((player_class[id] == Zabojca)&&(weapon == CSW_KNIFE) //To bedzie dzialac ze tylko na nozu bedzie mial zmniejszona grawitacje??
                {
                        if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
                        else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
                        else set_user_gravity(id, 0.50) // zamiast 0.50 ustawiamy jaka klasa ma miec grawitacje
                }
                else
                {
                        set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
                }
        }
}

czy takie cos zadziala?
Chcialbym aby Zabojca mial zmniejszona grawitacje (1/3 tego co ma ninja) tylko kiedy bedzie mial noz ...
proszę o ewentualna poprawe bo wywala blad przy kompilacji

Użytkownik cesik edytował ten post 11.03.2011 18:45


#2 Aard

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:190
  • Lokalizacja:Toruń
Offline

Napisano 11.03.2011 18:29

w zmienionym
if(player_class[id] == Ninja)
nie powinno byc
if(player_class[id] == Zabojca)
??

a sam to nie wiem dokladnie :D

a z
else set_user_gravity(id, 0.X) //
na
else set_user_gravity(id, 0.75) //
i powinno dzialac ?

Użytkownik Aard edytował ten post 11.03.2011 18:29

  • +
  • -
  • 0

#3 cesik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 11.03.2011 22:50

to co podalem dziala tylko chcę zeby zabojca na nozu mial tylko zmniejszona grawitacje i sie pytam czy w tym kodzie musze cos dodac aby tak mial

Dodano 13 marzec 2011 - 21:49:
reflesh




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych