Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Naruszenie ochrony pamięci$HL_CMDNaruszenie ochrony pamięci$HL_CMD


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 jokajoka

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 10.03.2011 20:24

Każdego dnia serwer wyłącza się przez następujący błąd:
./hlds_run: line 321: 19308 Naruszenie ochrony pamięci$HL_CMD
I za każdym razem muszę go ręcznie podnosić.
Serwer w GameSol.pl
32 sloty Gdańsk
- metamod 1.19
- amxmodx 1.8.1
- dproto 0.9.87
Plugins.ini
; AMX Mod X plugins
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
;admin_amxbans.amxx
amxbans.amxx

; Basic
admincmd.amxx        ; basic admin console commands
adminhelp.amxx        ; help command for admin console commands
adminslots.amxx        ; slot reservation
multilingual.amxx    ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx        ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx        ; command menu (speech, settings)
ReasonKicker.amxx   ;Kicki z powodem
plmenu.amxx            ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx        ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx        ; console chat commands
antiflood.amxx        ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx        ; displays a scrolling message
imessage.amxx        ; displays information messages
adminvote.amxx        ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx        ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx        ; allows to vote for next map
timeleft.amxx        ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx        ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx        ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx        ; restrict weapons menu
statsx.amxx        ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx        ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx    ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx    ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
; =====================================================================================
autobuyfix.amxx                                              
adminlisten.amxx debug                                          
amx_demorecorder.amxx debug                                    
amx_ip.amxx debug                                              
G_block_name_change.amxx debug                                
ad_manager.amxx debug                                        
swear_replacement.amxx debug                                  
nademodes.amxx debug                                          
parachute.amxx debug                                          
ban_neo_vvv.amxx debug                                        
Allow_round_finish.amxx debug
Plus zombieplague.ini
;==================================================================================
;--------------------------------- GŁÓWNY PLUGIN ----------------------------------
;==================================================================================
zombie_plague40.amxx debug
zp_zclasses40.amxx debug
zm_vip.amxx debug                                     ;System VIP
zp_countdown_remix_cso.amxx debug                     ;Odliczanie do infekcji
zp_rounddraw_blast.amxx debug                         ;Round draw blast    
zp_bulletdamage.amxx debug                            ;Pokazuje zadawane obrażenia                      
;==================================================================================
;------------------------------- DODATKOWE PLUGINY --------------------------------
;==================================================================================
zp_extra_radar.amxx debug                                   ;Radar dla ludzi
zp_extra_lasermine.amxx debug                               ;Laser Miny
zp_extra_no_recoil.amxx debug                               ;No Recoil w broni
zp_extra_bazooka.amxx debug                                 ;Bazooka dla Ludzi
zp_extra_radar_zombie.amxx debug                            ;Radar dla Zombie
zp_choose_weapons_survivor.amxx debug                       ;Wybór broni dla Survivora
;==================================================================================
;---------------------------------- VIP PLUGINY ----------------------------------
;==================================================================================
zv_extra_goldenm4a1.amxx debug
zv_extra_goldenak47.amxx debug
zv_extra_goldenm3.amxx debug
hp_display.amxx debug
zp_extra_weapons.amxx debug

  • +
  • -
  • 0

#2 Mr. Pawlak

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 936
Master

  • Postów:1668
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 10.03.2011 20:25

[Ważne] AutoBuy and ReBuy bug Fix - AMXX.pl: Support AMX Mod X ?
  • +
  • -
  • 0

#3 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.03.2011 20:32

@up jakbyś czytał co ci dał to byś wiedział że wgrał już ten plugin...

co do błędu proponuję wyłączać po 3 pluginy i sprawdzać czy błąd nadal występuje.
jeśli znajdziesz plugin który jest powodem crashy po prostu go wyłączasz :)
  • +
  • -
  • 0

#4 jokajoka

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 10.03.2011 21:37

Wcześniej na innej maszynie serwer pracował bez zarzutów z tą samą listą pluginów a crashy nie odnotowywałem przez tydzień minimum, nawet jeśli były to sekunda dwie i wstawał automatycznie. Nie rozumiem dlaczego teraz w GameSol nie chce się podnosić po tym błędzie sam. Odpowiedzieli mi, że takie pytania czemu serwer sam się nie chce podnosić najlepiej by było kierować do VALVE. Oraz informacja na stronie głównej strony GameSol odnośnie update najnowszych binarek dotyczy tylko i wyłącznie błędu:
"./hlds_run: line 321: 27661 Naruszenie ochrony pamięci $HL_CMD"
Jestem w wielkiej kropce i nie wiem co mam robić a pieniądze trzeba płacić zgodnie z umową, od nich nie dowiem się co jest przyczyną crashy ani też czemu się sam nie podnosi serwer, dlatego mam nadzieję, że ktoś mi pomoże na tym forum.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#5 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.03.2011 21:45

Odpowiedzieli mi, że takie pytania czemu serwer sam się nie chce podnosić najlepiej by było kierować do VALVE

^D^

Do parametrów startowych dodaj: -dev -condebug -beta hlbeta - autoupdate i zrestartuj serwer. Podaj jeszcze wynik komendy: rcon stats i rcon status. Jeśli serwer padnie, załącz plik cstrike/qconsole.log
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#6 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.03.2011 21:48

Serwery na GameSol nigdy same się nie podnoszą po Crashu...
  • +
  • -
  • 0

#7 jokajoka

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:48
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 10.03.2011 22:08

Serwer od początku istnienia śmiga na parametrach -dev -condebug -timeout 5
parametr -beta hlbeta - autoupdate również gościł lecz zaraz po update serwer automatycznie przechodził na prot48 niwelując wgrane dproto.

rcon stats
CPU   In    Out   Uptime  Users   FPS    Players
22.33 66.58 104.77     104   282  110.51    16

rcon status
hostname:  Nazwa serwera
version :  48/1.1.2.6/Stdio 5006 secure  (10)
tcp/ip  :  IP serwera
map     :  zm_inferno at: 0 x, 0 y, 0 z
players :  16 active (32)

Co mogę zrobić by się podnosił sam serwer?

qconsole.log nie zapisało ostatniego crasha o 19:26:24

debug.log
[code]----------------------------------------------
CRASH: czw, 10 mar 2011, 19:26:24 CET
Start Line: ./hlds_i686 -console +ip 195.2.255.122 +port 27030 -game cstrike -dir /home/******/195.2.255.122-27030/hlds_l +mapcyclefile mapcycle.txt +map zm_inferno +maxplayers 32 +exec server.cfg +rcon_password ********** +sv_maxrate 20000 +sv_minrate 1500 +sv_minupdaterate 20 +sv_maxupdaterate 80 +sys_ticrate 300 -dev -condebug -timeout 5[/code]

qconsole.log
[code]
L 03/10/2011 - 19:26:21: [DPROTO]: Client 21 - Set AuthIdType 8 [dproto]; pClient = 0xf52d2810
L 03/10/2011 - 19:26:21: "DmgNoob<620><STEAM_ID_LAN><>" connected, address "91.96.73.11:62366"
L 03/10/2011 - 19:26:21: [META] (debug:3) Calling dproto_i386.so:ClientConnect()
L 03/10/2011 - 19:26:21: [META] (debug:3) Calling fun_amxx_i386.so:ClientConnect()
L 03/10/2011 - 19:26:21: [META] (debug:3) Calling engine_amxx_i386.so:ClientConnect()
L 03/10/2011 - 19:26:21: [META] (debug:3) Calling cs_i386.so:ClientConnect()
L 03/10/2011 - 19:26:21: [META] (debug:3) Calling amxmodx_mm_i386.so:ClientConnect_Post()
L 03/10/2011 - 19:26:21: [META] (debug:3) Calling csx_amxx_i386.so:ClientConnect_Post()
L 03/10/2011 - 19:26:21: World triggered "Game_Commencing"
L 03/10/2011 - 19:26:21: World triggered "Game_Commencing" (CT "0") (T "0")
L 03/10/2011 - 19:26:21: World triggered "Round_End"
L 03/10/2011 - 19:26:22: [META] (debug:3) Calling dproto_i386.so:ClientPutInServer()
L 03/10/2011 - 19:26:22: [META] (debug:3) Calling cs_i386.so:ClientPutInServer()
L 03/10/2011 - 19:26:22: [META] (debug:3) Calling amxmodx_mm_i386.so:ClientPutInServer_Post()
L 03/10/2011 - 19:26:22: [META] (debug:3) Calling csx_amxx_i386.so:ClientPutInServer_Post()
L 03/10/2011 - 19:26:22: "jesus<613><STEAM_0:0:535959915><>" entered the game
78.62.82.158:27005:reconnect
L 03/10/2011 - 19:26:22: [DPROTO]: TryAuthRevEmu: AuthString = '5VMCK9D2'
L 03/10/2011 - 19:26:22: [DPROTO]: Client 7 - Set AuthIdType 1 [dp_RevEmu]; pClient = 0xf528d760
L 03/10/2011 - 19:26:22: "ZVX<621><STEAM_0:0:698722075><>" connected, address "78.62.82.158:27005"
L 03/10/2011 - 19:26:23: [META] (debug:3) Calling dproto_i386.so:ClientConnect()
L 03/10/2011 - 19:26:23: [META] (debug:3) Calling fun_amxx_i386.so:ClientConnect()
L 03/10/2011 - 19:26:23: [META] (debug:3) Calling engine_amxx_i386.so:ClientConnect()
L 03/10/2011 - 19:26:23: [META] (debug:3) Calling cs_i386.so:ClientConnect()
L 03/10/2011 - 19:26:23: [META] (debug:3) Calling amxmodx_mm_i386.so:ClientConnect_Post()
L 03/10/2011 - 19:26:23: [META] (debug:3) Calling csx_amxx_i386.so:ClientConnect_Post()
Protocol version 48
Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike)
Exe build: 10:55:14 Jul  9 2010 (5006)
Server logging data to file logs/L0310087.log
L 03/10/2011 - 19:56:21: Log file started (file "logs/L0310087.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/5006")
L 03/10/2011 - 19:56:21: Server cvar "mp_consistency" = "0"
L 03/10/2011 - 19:56:21: Server cvar "pausable" = "0"
L 03/10/2011 - 19:56:21: Server cvar "sv_aim" = "0"
L 03/10/2011 - 19:56:21: Server cvar "sv_cheats" = "0"
L 03/10/2011 - 19:56:21: Server cvar "sv_minrate" = "1500"
Server IP address 195.2.255.122:27030
L 03/10/2011 - 19:56:21: b>[META] dev: Set engine code range: start address = 0xf70e0000, end address = 0xf71aa367
L 03/10/2011 - 19:56:21: [META] dev: called: GiveFnptrsToDll
   
   Metamod version 1.19  Copyright (c) 2001-2006 Will Day <willday@metamodorg>
   Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'.
   This is free software, and you are welcome to redistribute it
   under certain conditions; type `meta gpl' for details.
   
L 03/10/2011 - 19:56:21: [META] Metamod v1.19  2006-04-17
L 03/10/2011 - 19:56:21: [META] by Will Day <willday@metamodorg>
L 03/10/2011 - 19:56:21: [META]    http://www.metamod.org/
L 03/10/2011 - 19:56:21: [META] compiled: Apr 17 2006, 19:08:34 +0200 (optimized)
L 03/10/2011 - 19:56:21: [META] engine: i686
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:3) set config int: debuglevel = 0
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:3) set config path: plugins_file = /home/******/195.2.255.122-27030/hlds_l/cstrike/addons/metamod/plugins.ini
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:3) set config string: exec_cfg = addons/metamod/exec.cfg
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:2) No config.ini file found: addons/metamod/config.ini
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] Recognized game 'cstrike'; using dllfile 'cs_i386.so'
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:3) dll: Game 'cstrike': Called GiveFnptrsToDll
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:3) dll: Game 'cstrike': Found GetNewDLLFunctions
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:3) dll: Game 'cstrike': Found GetEntityAPI
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] Game DLL for 'Counter-Strike' loaded successfully
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] ini: Begin reading plugins list: /home/******/195.2.255.122-27030/hlds_l/cstrike/addons/metamod/plugins.ini
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] ini: Read plugin config for: <dproto_i386.so>
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] ini: Read plugin config for: <amxmodx_mm_i386.so>
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] ini: Finished reading plugins list: /home/******/195.2.255.122-27030/hlds_l/cstrike/addons/metamod/plugins.ini; Found 2 plugins to load
L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] dll: Loading plugins...
[DPROTO]: Version 0.9.87 Linux
L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: Version 0.9.87 Linux
[DPROTO]:  Loading config './dproto.cfg'
L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]:  Loading config './dproto.cfg'
[DPROTO]:  LoggingMode = 2
L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]:  LoggingMode = 2
L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for HLTV: HLTV
L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for No-steam p47 clients: STEAM_ID_LAN
L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for No-steam p48 clients: VALVE_ID_LAN
L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for steam clients: Real STEAM_x:x:x
L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for steam unauthorized clients: STEAM_ID_PENDING
L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for RevEmu clients: Real STEAM_x:x:x
L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for SteamClient2009 clients: Real STEAM_x:x:x
L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for Old RevEmu clients: Real STEAM_x:x:x[/code]

P.S
Zmieniłem metamoda v1.19 na metamod-p-1.19p32
i usunąłem debug komendy przy większości pluginach.[i]Dodano 11 marzec 2011 - 17:45:[/i][quote name='AmD' timestamp='1299790111' post='223906']
Serwery na GameSol nigdy same się nie podnoszą po Crashu...
[/quote]
Masz jakiś pomysł by temu zaradzić? Skrypt jakiś czy coś?[i]Dodano 13 marzec 2011 - 12:49:[/i]Zauważyłem, że przez te 2 dni gdy jest po 20 graczy owy błąd nie wyskakuje a serwer się nie crashuje.[i]Dodano 13 marzec 2011 - 18:48:[/i][code]./hlds_run: line 321: 32658 Naruszenie ochrony pamięci$HL_CMD
Nie pomogło, na serwerze było około 18 graczy.

Dodano 14 marzec 2011 - 13:44:
Refresh.

Dodano 16 marzec 2011 - 22:28:
refresh

Użytkownik jokajoka edytował ten post 10.03.2011 22:25

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych