Witam mam pytanie zrobiłem sobie menu uznajmy na komende /cos
i otwiera nam sie wybory
1 kup
2 cos
i chodzi mi oto ze gdy nacisniemy 2 otworzy nam sie podmenu
tylko pytanie jak to zrobic ;]?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Menu i podmenu
Temat rozp. speedkill, 10.03.2011 16:50
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.03.2011 16:50
If you can dream it, you can do it.
#2
Napisano 10.03.2011 17:15
w case X dajesz ''odnosnik'' do innego menu
np
case X: menu2sklep(id)
np
case X: menu2sklep(id)
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj
#3
Napisano 10.03.2011 17:28
Mogłbys pokazac to na tym przykładzie
Dodano 10 marzec 2011 - 19:34:
Odswiezam
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "michal" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /cos", "menu") } public menu(id) { new menu = menu_create("\rMenu komend!:", "wybieranie") menu_additem(menu, "\wTwoj pierwszy wybor", "1", 0) menu_additem(menu, "\wTwoj drugi wybor", "2", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public wybieranie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ client_print(id, print_chat, "Wybrales pierwszy przycisk z menu") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ client_print(id, print_chat, "Wybrales drugi przycisk z menu") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }
Dodano 10 marzec 2011 - 19:34:
Odswiezam
If you can dream it, you can do it.
#4
Napisano 10.03.2011 21:08
Jestem trochę przyćpany dzisiaj ale sprawdź to
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "michal"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /cos", "menu")
}
public menu(id)
{
new menu = menu_create("\rMenu komend!:", "wybieranie")
menu_additem(menu, "\wTwoj pierwszy wybor", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wTwoj drugi wybor", "2", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_print(id, print_chat, "Wybrales pierwszy przycisk z menu")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
menu2(id)
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public menu2(id)
{
new menu = menu_create("\rMenu komend 2!:", "wybieranie2")
menu_additem(menu, "\wTwoj pierwszy wybor", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wTwoj drugi wybor", "2", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public wybieranie2(id, menu2, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu2)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu2, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_print(id, print_chat, "Wybrales pierwszy przycisk z menu")
menu_destroy(menu2)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
client_print(id, print_chat, "Wybrales drugi przycisk z menu")
menu_destroy(menu2)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu2)
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych