Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Say - Najlepszy Wynik


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ammo19

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.03.2011 18:48

Cześć, chciałbym aby Ktoś przerobił Mi ten plugin:

Dołączona grafika

Jeśli się nie mylę tu jest ten plugin ;) Spree - najlepszy gracz rundy - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Ale przejdźmy do sedna sprawy:
Chciałbym aby usunięto stąd rubrykę HS
Musiałoby to wyglądać tak:
~Najlepszy Gracz W Tej Rundzie: Nick
~Zdobyl x Fragow

Jeśli byłoby możliwe zrobienie 3 forum słowya Frag:

~Zdobyl 1 Fraga
~Zdobyl 2<4 Fragi
~Zdobyl 5< Fragow

Bardzo Mi na tym zależy! Więc proszę Was o pomoc!
Pozdrawiam :)

#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 08.03.2011 18:56

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Spreeeee!"
#define VERSION "0.07"
#define AUTHOR "R3X"
#define MAX_PLAYERS 32

//#define DEBUG

new g_points[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_cvarLimit,g_cvarEndShow;

public plugin_init()
{
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        register_event("DeathMsg","onDeath","a");
        register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
        register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C");
        register_logevent("onendRound", 2, "1=Round_End") 
        register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start")  
        g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5");
        g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1");
        #if defined DEBUG
        register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK);
        #endif
}
reset(id)
{
        g_points[id][0]=0;
        g_points[id][1]=0;
}
resetRound(id)
{
        g_pointsThisRound[id][0]=0;
        g_pointsThisRound[id][1]=0;
}
public resetAllThisRound()
{
        for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
                resetRound(i);
}
public resetAll()
{
        for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
                reset(i);
}
public onendRound()
{
        if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow))
                set_task(0.3,"podsumowanie");
}
public podsumowanie()
{
        new bool:double=false;
        new id=0;
        for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++)
        {
                if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0])
                {
                        if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1])
                        {
                                double=true;
                        }
                        else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1])
                        {
                                id=i;
                                double=false;
                        }
                }
                else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0])
                {
                        id=i;   
                        double=false;
                }
        }
        if(!double && id)
        {
                new szNick[33];
                get_user_name(id,szNick,32);
                new szMsg[192];         
                formatex(szMsg,191,"**^x01 Najlepszy gracz rundy to^x03 %s^x01 !",szNick);
                formatex(szMsg,191,"**^x01 Zamordowal^x03 %d^x01 graczy !",g_pointsThisRound[id][0]);
                ColorChat(0, GREEN,szMsg);              
        }
}
public client_putinserver(id)
{
        reset(id);
        resetRound(id);
}
public client_disconnect(id)
{
        reset(id);
        resetRound(id);
}
public onDeath()
{
        new kid=read_data(1);
        new vid=read_data(2);
        log_amx("%d->%d",kid,vid);
        if(!is_user_connected(kid))
        {
                reset(vid);
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
        log_amx("(2)%d->%d",kid,vid);
        g_points[kid][0]++;
        g_pointsThisRound[kid][0]++;
        
        if(read_data(3)){
                g_points[kid][1]++;
                g_pointsThisRound[kid][1]++;
        }
        if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0)
                return PLUGIN_CONTINUE;
        if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit))
        {
                new szVicNick[33],szKilNick[33];
                get_user_name(vid,szVicNick,32);
                get_user_name(kid,szKilNick,32);
                new szMsg[192];         
                formatex(szMsg,191,"**^x01 Szalenstwo zabijania^x03 %s^x01 !",szVicNick);
                formatex(szMsg,191,"**^x01 Zabil^x03 %d^x01 graczy w tym^x03 %d^x01 hs'ow !",g_points[vid][0],g_points[vid][1]);
                formatex(szMsg,191,"**^x01 Zatrzymane przez^x03 %s^x01 !",szKilNick);
                ColorChat(0, GREEN,szMsg);              
        }
        reset(vid);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
#if defined DEBUG
public cmd_show_points(id,level,cid)
{
        if( !cmd_access(id, level, cid, 1)) 
                return PLUGIN_HANDLED;
        client_print(id,print_console,"----------Points------------");
        new Players[32];
        new playerCount, id2;
        get_players(Players, playerCount);
        for ( new i=0; i<playerCount; i++)
        {
                id2 = Players[i];
                client_print(id,print_console,"[%d] P=%d(%dhs), PTR=%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1])
        }
        client_print(id,print_console,"--------------------------");
        return PLUGIN_HANDLED;
}
#endif

Do pobrania: http://amxx.pl/kompi...011&fname=s.sma
  • +
  • -
  • 1

#3 ammo19

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:92
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.03.2011 19:08

A udało się zrobić w tych 3 wersjach czy jednak nie? Jak nie to jak wygląda forma sława "Frag"?

Pozdrawiam.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych