Dni tygodnia - modyfikacja
7keN
04.03.2011
Witam.
Bardzo was proszę o modyfikację poniższego pluginu tak aby powstał plugin w którym:
* Dzień tygodnia w HUD widzą TT i CT - nie tylko TT!
* Dzień tygodnia wyświetla się w say jeżeli wpiszesz /dzien
+ jeżeli się komuś chce
* Na sayu wyświetla się wiadomość dla TT w każdej rundzie: Siedzisz za "i tutaj powody mają być z pliku zamieszczonego w folderze configs" - kary.ini
Bardzo was proszę o modyfikację poniższego pluginu tak aby powstał plugin w którym:
* Dzień tygodnia w HUD widzą TT i CT - nie tylko TT!
* Dzień tygodnia wyświetla się w say jeżeli wpiszesz /dzien
+ jeżeli się komuś chce
* Na sayu wyświetla się wiadomość dla TT w każdej rundzie: Siedzisz za "i tutaj powody mają być z pliku zamieszczonego w folderze configs" - kary.ini
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define USERTASK 921
#define UPDATEDELAY 1.0
new static dzien[][] = {
"Noc xd",
"Poniedzialek",
"Wtorek",
"Sroda",
"Czwartek",
"Piatek",
"Sobota",
"Niedziela"
}
new rounds, hudhandler
new ktory_dzien
public plugin_init(){
register_plugin("Jail Break: Basic Info", "1.0", "Sn!ff3r")
register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/)
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
hudhandler = CreateHudSyncObj()
}
public round_end(){
rounds ++
ktory_dzien ++
}
public restart_roundsnum(){
rounds = 0
ktory_dzien = rounds
}
public client_disconnect(id){
if(task_exists(id + USERTASK)){
remove_task(id + USERTASK)
}
}
public client_spawn(id){
if(task_exists(id + USERTASK)){
remove_task(id + USERTASK)
}
if(get_user_team(id) == 1){
set_task(UPDATEDELAY, "client_jailinfo", id + USERTASK, _, _, "b")
}
}
public client_jailinfo(TASKID){
static id
id = TASKID - USERTASK
if(ktory_dzien == 8) ktory_dzien = 1
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.8, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "Dzien %d | %s ", rounds,dzien[ktory_dzien])
}
;((
04.03.2011
Mój pomysł: 
@poprawione
lookaj
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 04.03.2011 17:26
@poprawione
lookaj
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define USERTASK 921
#define UPDATEDELAY 1.0
new static dzien[][] = {
"Noc xd",
"Poniedzialek",
"Wtorek",
"Sroda",
"Czwartek",
"Piatek",
"Sobota",
"Niedziela"
}
new rounds, hudhandler
new ktory_dzien
public plugin_init(){
register_plugin("Jail Break: Basic Info", "1.0", "Sn!ff3r")
register_clcmd("say /dzien","pokaz_dzien")
register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/)
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
hudhandler = CreateHudSyncObj()
}
public round_end(){
rounds ++
ktory_dzien ++
}
public restart_roundsnum(){
rounds = 0
ktory_dzien = rounds
}
public client_disconnect(id){
if(task_exists(id + USERTASK)){
remove_task(id + USERTASK)
}
}
public client_spawn(id){
if(task_exists(id + USERTASK)){
remove_task(id + USERTASK)
}
set_task(UPDATEDELAY, "client_jailinfo", id + USERTASK, _, _, "b")
}
public client_jailinfo(TASKID){
static id
id = TASKID - USERTASK
if(ktory_dzien == 8) ktory_dzien = 1
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.8, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "Dzien %d | %s ", rounds,dzien[ktory_dzien])
}
public pokaz_dzien(id){
if(ktory_dzien == 8) ktory_dzien = 1
client_print(id, print_chat, "Dzien %d | %s ", rounds,dzien[ktory_dzien])
}
Użytkownik DAMIANq edytował ten post 04.03.2011 17:26
7keN
04.03.2011
dzięki
Zaraz przetestuje i edytuje post.
@DarkGL
Wszystko pięknie działa
Dzięki
Użytkownik 7keN edytował ten post 04.03.2011 19:28
@DarkGL
Wszystko pięknie działa
Dzięki
Użytkownik 7keN edytował ten post 04.03.2011 19:28
Gufinsky
04.03.2011
Spoiler
Dodane:
* Dzień tygodnia w HUD widzą TT i CT - nie tylko TT!
* Dzień tygodnia wyświetla się w say jeżeli wpiszesz /dzien
* Na sayu wyświetla się wiadomość dla TT w każdej rundzie: Siedzisz za "i tutaj powody
W ostatnim nie zrobiłem z pliku ;x trzeba samemu w kodzie dodać.
EDIT: lol już 3 posty up ;D Jak pisałem posta to nic nie było
Załączone pliki
Użytkownik suis edytował ten post 04.03.2011 17:56
7keN
05.03.2011
Dzięki wszystkim ale mam jeszcze jedną prośbę. Plugin który ty podałeś DarkGL ma trzy wady które bardzo chcę aby ktoś poprawił.
W poniższym kodzie chce aby:
* Komendę /dzień można było używać również gdy jesteś nieżywy lub na spect.
* Naprawić znikający HUD czyli ten zielony tekst na górze - bo on znika czasami
* Naprawić to, że czasami po wpisaniu /dzien pokazuje który jest dzien ale nie pokazuje czy np. Niedziela czy Sobota tylko po prostuj jest np. Dzień 7 | Brak
Użytkownik 7keN edytował ten post 05.03.2011 15:26
W poniższym kodzie chce aby:
* Komendę /dzień można było używać również gdy jesteś nieżywy lub na spect.
* Naprawić znikający HUD czyli ten zielony tekst na górze - bo on znika czasami
* Naprawić to, że czasami po wpisaniu /dzien pokazuje który jest dzien ale nie pokazuje czy np. Niedziela czy Sobota tylko po prostuj jest np. Dzień 7 | Brak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
new const dzien[][] = {
"Brak",
"Poniedzialek",
"Wtorek",
"Sroda",
"Czwartek",
"Piatek",
"Sobota",
"Niedziela"
}
new rounds, hudhandler
new Array:kary
public plugin_init(){
register_plugin("Jail Break: Basic Info", "1.1", "DarkGL")
register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/)
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
hudhandler = CreateHudSyncObj()
register_clcmd("say /dzien","show_day")
}
public plugin_precache(){
kary = ArrayCreate(64,1)
new szConfDir[128],szDir[128]
get_configsdir(szConfDir,charsmax(szConfDir));
format(szDir,charsmax(szDir),"%s/kary.ini",szConfDir)
new fp = fopen(szDir,"rt")
if(fp){
new szLine[64]
while(!feof(fp)){
fgets(fp,szLine,charsmax(szLine));
ArrayPushString(kary,szLine)
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(kary);
}
public show_day(id){
if(is_user_alive(id)){
ColorChat(id, GREEN, "Dzien^x03 %d^x03 ^x01| %s^x03 ", rounds,dzien[rounds%7])
}
}
public round_end(){
rounds ++
}
public restart_roundsnum(){
rounds = 0
}
public client_spawn(id){
if(!is_user_alive(id)){
return HAM_IGNORED;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.8, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "Dzien %d | %s ", rounds,dzien[rounds%7])
if(get_user_team(id) == 1){
new szKara[64];
ArrayGetString(kary,random_num(0,ArraySize(kary)-1),szKara,charsmax(szKara))
ColorChat(id, GREEN, "Siedzisz za %s^x03 " ,szKara)
}
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik 7keN edytował ten post 05.03.2011 15:26
DarkGL
05.03.2011
za te DarkDL powinienem ci nic nie robić
* Naprawić znikający HUD czyli ten zielony tekst na górze - bo on znika czasami - wyłącz pluginy które powodują nadpisanie huda ?
Spoiler
* Naprawić znikający HUD czyli ten zielony tekst na górze - bo on znika czasami - wyłącz pluginy które powodują nadpisanie huda ?
7keN
05.03.2011
nvm. sam sobier poradzilem - dzięki
temat do zamkniecia
Użytkownik 7keN edytował ten post 05.03.2011 18:53
temat do zamkniecia
Użytkownik 7keN edytował ten post 05.03.2011 18:53





