Jak zrobić napis pod listą klas ?
Juma
27.02.2011
Witam wszystkich. Męczy mnie pytanie, jak w naszym kochanym DiabloModzie można zrobić napis, pod menu /klasa, czyli takie cuś (załącznik).
Poradziłem sobie z resztą menu, ale z tym coś mi nie idzie.. Wiem że na pewno nie jest to trudne, ale jakoś nie mam pomysłu jak to zrobić ;-)
Dodano 27 luty 2011 - 16:27:
Rzecz jasna chodzi mi o napis, który zniknie wraz z wybraniem klasy ;-)
Poradziłem sobie z resztą menu, ale z tym coś mi nie idzie.. Wiem że na pewno nie jest to trudne, ale jakoś nie mam pomysłu jak to zrobić ;-)
Dodano 27 luty 2011 - 16:27:
Rzecz jasna chodzi mi o napis, który zniknie wraz z wybraniem klasy ;-)
LogiCC :D
27.02.2011
O Boshe, żaden problem.
W linijce: (Ty tą linijkę masz trochę inną)
po "\wWyjscie" napisz ^nZapraszam Na WWW.AMXX.PL, oczywiście ja dałem tylko przykład. Jak chcesz żeby napis był czerwony to przed tekstem napisz \r. Czyli będzie to wyglądać tak ^n\rZapraszam Na WWW.AMXX.PL.
Całość:
Tera pokaże ci co robią znaki:
Użytkownik LogiCC edytował ten post 27.02.2011 16:46
W linijce: (Ty tą linijkę masz trochę inną)
format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWyjscie",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
po "\wWyjscie" napisz ^nZapraszam Na WWW.AMXX.PL, oczywiście ja dałem tylko przykład. Jak chcesz żeby napis był czerwony to przed tekstem napisz \r. Czyli będzie to wyglądać tak ^n\rZapraszam Na WWW.AMXX.PL.
Całość:
format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWyjscie]^n\rZapraszam Na WWW.AMXX.PL",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
Tera pokaże ci co robią znaki:
^n - nowa linia ^t - tabulator \w - dalszy tekst będzie miał kolor biały \y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty \r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony \d - dalszy tekst będzie miał kolor szary \R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej
Użytkownik LogiCC edytował ten post 27.02.2011 16:46
Juma
27.02.2011
Hehe. Problem leży w tym, że owej linijki NIE MAM, bo według tego co mi napisałeś już wcześniej zrobiłem w reszcie menu ;-)
Juma
27.02.2011
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[10]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,10)
new text[512]
new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase: ^n")
for(new i=0;i<9;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
show_menu(id, keys, text)
}
public select_class_menu(id, key)
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = ArcyMag
}
case 1:
{
player_class[id] = Szaman
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Assasin
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
player_class[id] = Mistyk
}
else {
ColorChat(id, NORMAL, "^x04[xXx] ^x01Klasa ^x04PREMIUM ^x01- Zakaz wyboru - Zakup mozliwy na GG: xXx")
}
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
LogiCC :D
27.02.2011
To może weź spróbuj zmienić menu na to :
W plugin_init
Menu:
Oczywiście daj swoje nazwy itd...
W plugin_init
register_menucmd(register_menuid("Lok"), 1023, "PokazMeni")
Menu:
public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[17]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,16) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczb?swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmienia[quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote]
{
format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yMag^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \ySkrytobojca^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yLowca^t\wLevel: \r%i^n^n\r9. \wWstecz",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}
new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}
public PokazMeni(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Skrytobojca
* 8:Lowca
* 9:Wstecz
*/
new lx[17] // <-- tutaj wpisz liczb?swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Druid
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Skrytobojca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 8:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
Oczywiście daj swoje nazwy itd...
Juma
27.02.2011
Dobra.. Zrobię to po swojemu, bo myślałem że do mojego menu mi pomożesz ..
Ale thx.
Ale thx.
Adminek AMXX.PL
27.02.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Zrobi po swojemu.
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Zrobi po swojemu.
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL