Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Piorun


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 master245

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 26.02.2011 20:54

Jak zrobic zeby było po zbindowaniu??
I czy zadziała takie cos ;]
I zmienic na inny model/sound ;]

if (c_piorun[attacker_id] > 0)
{
if (c_piorun[attacker_id] > 0)
{
set_hudmessage(220, 30, 30, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Tego przedmiotu mozesz uzyc raz na runde")
return PLUGIN_HANDLED
}
//Target nearest non-friendly player
new target = UTIL_FindNearestOpponent(id,600+player_intelligence[id]*20)

if (target == -1)
return PLUGIN_HANDLED

new DagonDamage = c_piorun[id]*20
new Red = 0

if (c_piorun[id] == 1) Red = 175
else if (c_piorun[id] == 2) Red = 225
else if (c_piorun[id] > 2) Red = 255


//Dagon damage done is reduced by the targets dextery
DagonDamage-=player_dextery[target]*2

if (DagonDamage < 0)
DagonDamage = 0

new Hit[3]
get_user_origin(target,Hit)

//Create Lightning
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(1) // TE_BEAMENTPOINT
write_short(id)
write_coord(Hit[0])
write_coord(Hit[1])
write_coord(Hit[2])
write_short(sprite_lgt)
write_byte(0)
write_byte(1)
write_byte(3)
write_byte(10) //WITD
write_byte(60)
write_byte(Red)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(100) //BRIGT
write_byte(0)
message_end()

player_b_dagfired[id] = true

//Apply damage

change_health(target,-DagonDamage,id,"world")
Display_Fade(target,2600,2600,0,255,0,0,15)
hudmsg(id,2.0,"Twoje ciosy dagon przyjol %i, %i", DagonDamage, player_dextery[target]*2)

return PLUGIN_HANDLED


}


#2 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 26.02.2011 22:10

w plugin_init
register_clcmd( "komenda", "funkcja")

  • +
  • -
  • 0

#3 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 27.02.2011 17:10

To teraz czy to zadziała??
i jak zmienic wyglad na np. biały

abbes to nie ja pisalem tylko autor diablo czyli gutek/miczu ;]
a nawet nie zauwazylem

Użytkownik master245 edytował ten post 27.02.2011 17:13


#4 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 27.02.2011 18:04

nie jestem pewien
no ale skoro jest

write_byte(Red)


to moze
write_byte(White)

? :D
  • +
  • -
  • 0

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 27.02.2011 18:33

nie jestem pewien
no ale skoro jest

write_byte(Red)


to moze
write_byte(White)

? :D


Tsa..



        write_byte(Red)
write_byte(0)
write_byte(0)


Format koloru Red, Green, Blue. W tym możesz zmienić kolor ustawiając numerki od 0 - 255. Kolor "Red" to zmienna która została wcześniej stworzona i tam jest jej definicja koloru..

#6 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 27.02.2011 19:59

aha faktycznie :P
nie przyglądałem się ^^

no to podsumowując musisz zamienić
write_byte(Red)

na
write_byte(0)


i możesz usunąć

new Red = 0

if (c_piorun[id] == 1) Red = 175
else if (c_piorun[id] == 2) Red = 225
else if (c_piorun[id] > 2) Red = 255





chyba że znowu coś namieszałem O:)
  • +
  • -
  • 0

#7 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 28.02.2011 06:09

//// diablomodzloto2.sma
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(1407) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(1534) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(1543) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(1547) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(1555) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(1556) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(2461) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(2481) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(3909) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(3921) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(3964) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(4057) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(4058) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(4168) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(4285) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(4293) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(4333) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(4556) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(4557) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(5291) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(5300) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(5317) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(5318) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(5449) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(5450) : error 088: number of arguments does not match definition
// C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\diablomodzloto2.sma(5457) : error 054: unmatched closing brace
//
// Compilation aborted.
// 26 Errors.
// Could not locate output file C:\Documents and Settings\User\Pulpit\inne-rozne\pluginy\compiler\compiled\diablomodzloto2.amx (compile failed).


WTF???

#8 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 01.03.2011 14:19

Jasnowidzami mamy być? -.-


Klamry nie zamknąłeś raczej. Ale bez kodu to ja sobie mogę mówić. ;x

#9 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 01.03.2011 18:18

if (c_piorun[attacker_id] > 0)
{
if (c_piorun[attacker_id] > 0)
{
set_hudmessage(220, 30, 30, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Tego przedmiotu mozesz uzyc raz na runde")
return PLUGIN_HANDLED
}
//Target nearest non-friendly player
new target = UTIL_FindNearestOpponent(id,600+player_intelligence[id]*20)

if (target == -1)
return PLUGIN_HANDLED

new DagonDamage = c_piorun[id]*20
new Red = 0

//Dagon damage done is reduced by the targets dextery
DagonDamage-=player_dextery[target]*2

if (DagonDamage < 0)
DagonDamage = 0

new Hit[3]
get_user_origin(target,Hit)

//Create Lightning
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(1) // TE_BEAMENTPOINT
write_short(id)
write_coord(Hit[0])
write_coord(Hit[1])
write_coord(Hit[2])
write_short(sprite_lgt)
write_byte(0)
write_byte(1)
write_byte(3)
write_byte(10) //WITD
write_byte(60)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(100) //BRIGT
write_byte(0)
message_end()

player_b_dagfired[id] = true

//Apply damage

change_health(target,-DagonDamage,id,"world")
Display_Fade(target,2600,2600,0,255,0,0,15)
hudmsg(id,2.0,"Twoje ciosy dagon przyjol %i, %i", DagonDamage, player_dextery[target]*2)

return PLUGIN_HANDLED


}


#10 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 01.03.2011 20:05

Nie ma to jak stworzyć efekt i nie nadać mu kolorów.

#11 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 02.03.2011 07:25

To nie ma byc kolorowe tylko ma działać!!
A jak na razie to niechce

#12 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 02.03.2011 17:07

a wsadziłeś to w jakiegoś public'a ?
  • +
  • -
  • 0

#13 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 03.03.2011 05:56

Dałem to:

new c_piorun[33]



potem w public c_piorun(id)
ten kod wyzej i nadal nie działa.

#14 Niscree

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:174
  • Steam:steam
Offline

Napisano 03.03.2011 14:37

może daj sma ^^
albo przynajmniej powiedz co jest w tych liniach na których występuje error
  • +
  • -
  • 0

#15 master245

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:205
  • Lokalizacja:Witów
Offline

Napisano 03.03.2011 18:52

Sma nie dam.
A w tych lniach to jest losowo raz jest linia 550 a raz 605.
Nie rozumiem tego.

Moze sam zobacz jak wkleisz ten kod na sam dół pluga?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych