Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Jak porówniać tablice
#1
Napisano 20.02.2011 18:25
Chodzi mi o np. coś takiego:
JEDNA TABLICA
DRUGA TABLICA
Obie mają taką samą liczbę pól, i zawierają tylko liczby naturalne.
ZERO WSPÓLNYCH LICZB:
robi coś
JEDNA WSPÓLNA LICZBA:
robi coś
DWIE WSPÓLNE LICZBY:
robi coś
I tak dalej...
Prosiłbym o wyjaśnienie czy jest w ogóle takie coś możliwe, oraz jak by takie coś wyglądało.
Pozdrawiam,
#2
Napisano 20.02.2011 18:54

Musisz przejść przez wszystkie kombinacje indeksów i sprawdzać czy są takie same
public plugin_init() { log_amx "%d", getIntersect({1, 2, 3}, {4, 3, 2, 1}); log_amx "%d", getIntersect({1, 2, 3, 4, 5}, {4, 3, 2, 1}); log_amx "%d", getIntersect({5, 6, 7, 5, 6, 7}, {8, 9, 10, 1}); log_amx "%d", getIntersect({1}, {4, 3, 2, 1}); } getIntersect(const Array1[], const Array2[], len1 = sizeof Array1, len2 = sizeof Array2){ //Second Less Than First new bool:sltf = (len1 > len2); new iCount = 0; new iLen = max(len1, len2); new iLen2 = min(len1, len2); for(new i=0;i<iLen;i++) for(new j=0;j<iLen2; j++) if(sltf ? (Array1[i] == Array2[j]) : (Array2[i] == Array1[j]) ) iCount++; return iCount; }
#3
Napisano 20.02.2011 19:30

A można by to było jakoś prośiej zrobić np. na zmiennych?
U mnie to ma być 6 liczb tu 6 liczb tam .
I tak jak pisałem porównać ile pasuje... wiem, że to pewnie głupie pytania ale w tym temacie to zielony jestem

więc trzeba to tablicami czy mnożna jakoś prościej....

Użytkownik Marox44 edytował ten post 20.02.2011 19:32
#4
Napisano 20.02.2011 23:03

new Tablica[6], Tablica2[6]; new ileWspólnych = getIntersect(Tablica, Tablica2);
#5
Napisano 21.02.2011 07:32
Użytkownik Marox44 edytował ten post 21.02.2011 07:33
#6
Napisano 21.02.2011 13:13
new Tablica[6] = {1,2,3,4,5,6};przez przypisanie
new Tablica[6]; Tablica[0] =1; Tablica[1] =2; Tablica[2] =3; Tablica[3] =4; Tablica[4] =5; Tablica[5] =6;
#7
Napisano 21.02.2011 22:22
new liczby_typowane[6]
register_clcmd("amx_lotto","lotto",_, "<liczba1> <liczba2> <liczba3> <liczba4> <liczba5> <liczba6>")
read_argv(1, liczby_typowane[0], 2);
read_argv(2, liczby_typowane[1], 2);
read_argv(3, liczby_typowane[2], 2);
read_argv(4, liczby_typowane[3], 2);
read_argv(5, liczby_typowane[4], 2);
read_argv(6, liczby_typowane[5], 2);
client_print(id, print_chat, "Twoje liczby to: %i, %i, %i, %i, %i, %i", liczby_typowane[0], liczby_typowane[1], liczby_typowane[2], liczby_typowane[3], liczby_typowane[4], liczby_typowane[5])
Chodzi mi o to, że ktoś wpisuje w konsoli amx_lotto "1" "6" "12" "23" "32" "67" i pokazuje mu na czacie co wpisał. (wiem, że troche to dziwne ale to dopiero pierwsze kroki

Spróbowałem, tak jak wyżej napisałem, lecz wyskakuje ciągle 49, 49, 49, 49, 49, 49.
Chciałem sam coś z pomocą poradników ale niestety nic z tego

Chyba źle pobieram te argumenty z komendy....
Pomyśle jeszcze nad tym trzeźwo rano

Użytkownik Marox44 edytował ten post 21.02.2011 22:28
#8
Napisano 21.02.2011 22:39
@down czyli nie dałeś wszystkiego co powinieneś dać żebyśmy ci pomogli
Użytkownik FreZZy edytował ten post 22.02.2011 08:42
#9
Napisano 22.02.2011 07:33

Dodano 22 luty 2011 - 12:48:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#define PLUGIN "Lotto"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Dr. House"
new liczby_typowane[6]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("lotto","lotto",_, "<liczba1> <liczba2> <liczba3> <liczba4> <liczba5> <liczba6>")
}
public lotto (id) {
read_argv(1, liczby_typowane[0], 2);
read_argv(2, liczby_typowane[1], 2);
read_argv(3, liczby_typowane[2], 2);
read_argv(4, liczby_typowane[3], 2);
read_argv(5, liczby_typowane[4], 2);
read_argv(6, liczby_typowane[5], 2);
client_print(id, print_chat, "Twoje liczby to: %i, %i, %i, %i, %i, %i", liczby_typowane[0], liczby_typowane[1], liczby_typowane[2], liczby_typowane[3], liczby_typowane[4], liczby_typowane[5])
}
Dodano 24 luty 2011 - 20:40:
odświeżam

Dodano 24 luty 2011 - 20:41:
PS. jest cały plugin
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych