Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Do sprawdzenialusrzany pocisk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 20.02.2011 07:28

szukamy
new player_dmg[33]
pod dodajemy
lustrzany_pocisk[33]

szukamy
player_damreduction[id] = 0.0

pod dodajemy
lustrzany_pocisk[id] = 0

to dodajemy nieweim gdzie xD
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
       if(if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1){
                   SetHamParamFloat(1, idattacker);
                   return HAM_HANDLED;
       }
	return HAM_IGNORED;
}

to gdzies w funkcje odpowiadajace za skile(tez niemam pojecia gdzie)

lustrzany_pocisk[id] = 1

w public RoundStart(){

lustrzany_pocisk[id_gracza] = 0

w public select_class_menu

lustrzany_pocisk[id] = 0

przy klasie

lustrzany_pocisk[id] = 12


chcialem prosic kogos o poprawe tego aby byl to skil klasy mag nie ladowany na nozu tylko taki wrodzony 1/12 do oddania obrazen


kod znaleziony na forum wykonany przez DarkGL ja to tylko sprobowalem jakos splesc ale wiem ze mi sie nieudalo

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.02.2011 12:50

to jest taki od wrodzenia...

#3 cesik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 21.02.2011 04:25

ale jesli zrobie wszystko tak jak jest tu to bedzie dzialac bez dopisywania juz nigdzie niczego?

to dodajemy nieweim gdzie xD //gdzie mam to dodac?

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
       if(if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] == 1){
                   SetHamParamFloat(1, idattacker);
                   return HAM_HANDLED;
       }
	return HAM_IGNORED;
}

to gdzies w funkcje odpowiadajace za skile(tez niemam pojecia gdzie) //to tez niewiem gdzie..:S

lustrzany_pocisk[id] = 1

-------------------------------------------------------------------
ten item bedzie dziala poprawnie bez dopisywania niczego?poprostu dopicalem to w itemach nic wiecej

case 73:
		{
			player_item_name[id] = "Time2Explo"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_meekstone[id] = 1
			player_b_grenade[id] = random_num(1,3)
			item_durability[id] =random_num(80,120)
			ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i do natychmiastowego zabicia z he , uzyj aby podlozyc sztuczna bombe",player_item_name[id])	
		}

Dodano 22 luty 2011 - 09:37:
refresh




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych