Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wszystkowidzacy item


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 20.02.2011 05:46

Czy moglbym prosic o napisanie itemu ktory :
nazywalby sie wszystkowidzacy
mialby mozliwosc widzenia graczy z wszelaka redukcja widocznosci tylko ze caly czas i graczy widzialby tylko gracz posiadajacy item

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 20.02.2011 12:50

taki soft? jakby

#3 cesik

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 21.02.2011 06:41

Tak takjakby xD
tylko nie wh

Poprostu gracz posiadajacy ten item idac bedzie widzial wszystkich widocznych i niewidocznych (cos jak noktowizor w calkowitej ciemnosci) i jak by dalo rade to zeby ci ktorzy tam beda mieli ta redukcje widocznosci jakos sie wyrozniali na ekranie swiecili sie jakos czy cos, ale jak ma to duzo problemow przystworzyc to moze byc bez

Item dzięki ktoremu wszystkich ponizej 120 widzialnosci bedziemy widziec jak normalnie widzialnych

jak patrze po flashlight w .sma
frezzy jak myslisz
jak by zrobic item na podstawie flashlight maga tylko tu dac inne zmienne
        }
        if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag)) {
		new num1, num2, num3
		num1=random_num(0,2)
		num2=random_num(-1,1)
		num3=random_num(-1,1)
		flashlight_r+=1+num1
		if (flashlight_r>250) flashlight_r-=245
		flashlight_g+=1+num2
		if (flashlight_g>250) flashlight_g-=245
		flashlight_b+=-1+num3
		if (flashlight_b<5) flashlight_b+=240		
		new origin[3];
		get_user_origin(id,origin,3);
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
		write_byte(27); // TE_DLIGHT
		write_coord(origin[0]); // X
		write_coord(origin[1]); // Y
		write_coord(origin[2]); // Z
		write_byte(get_cvar_num("flashlight_radius")); // radius
		write_byte(flashlight_r); // R
		write_byte(flashlight_g); // G
		write_byte(flashlight_b); // B
		write_byte(1); // life
		write_byte(get_cvar_num("flashlight_decay")); // decay rate
		message_end();
		
		new index1, bodypart1
		get_user_aiming(id, index1, bodypart1);
	
	if(get_user_team(id) != get_user_team(index1) && index1 != 0){
        if(index1 != 54 && is_user_connected(index1) && is_user_alive(index1)){
                naswietlony[index1] = 1;
                set_renderchange(index1);
                Display_Icon(index1, ICON_FLASH, "dmg_bio", 200, 100, 0); //jakby to zmienic bo tu jest o team a dac tylko user tylko jeszcze gdzie jest obszar naswietlania?




        }
        remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
        set_task(7.5, "un_rander", TASK_FLASH_LIGHT+index1);
}

Użytkownik cesik edytował ten post 22.02.2011 12:38





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych