Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Fajnego mam noza ??
Temat rozp. seba76, 11.03.2008 13:57
12 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.03.2008 13:57
:yea: przerobiony troche w PS6 z reality moda :yea:
#2
Napisano 11.03.2008 14:08
Jak się przerabia takie modele ?
#3
Napisano 11.03.2008 14:15
spoko nozyk... ja mam kij zamiast noza
#4
Napisano 11.03.2008 14:50
EE nie rozumiem dlaczego ludzie tak csa zmieniaja. :
#5
Napisano 11.03.2008 14:52
może im sie nudzi?;> Ja sam też bawiłem sie w podmianki bo ciekawie to wyglądało ale teraz ESL i nie warto:P
#6
Napisano 11.03.2008 16:14
dobra kosa
jesteś krwawa merry ? ;>
a co to za mapka powiedz mi
jesteś krwawa merry ? ;>
a co to za mapka powiedz mi
#7
Napisano 11.03.2008 21:48
de_serwerownia seba76 sam ją zrobił
#8
Napisano 12.03.2008 14:28
Też tego nie rozumiem. PozdrawiamEE nie rozumiem dlaczego ludzie tak csa zmieniaja. :
#9
Napisano 14.03.2008 15:48
taka se mapka, pierwsza wiec jest troche nie dociagniec. czy sie nydzi? no jak na servach dzieci rzadza i tylko dust, inferno i aztec w kolko to wylaczam cs'a i ide sie bawic modelami. jak zmieniac wyglad ??
1. poszukaj na google bo nie wiem juz skad mam "Jed's Half-Life Model Viewer v1.35"
2. wybierz model w menu plik
3. wybierz zakladke textures
4. exportuj bitmap'e
5. w dowolnym prog. edycyjnym plikow graficznych zmien glebie koloru na 24 BPP ( 16,7 miliona kolorow )
6. zapisz bitmape
7. otworz ja w dowolnym prog. graficznym ( np.: photoshop )
8. po zmianach przywroc bitmap'ie glebie koloru na 8 BPP ( 256 kolorow )
9. zaimportuj ja do "Jed's Half-Life Model Viewer v1.35"
10. w menu plik -> save model as..
no chyba juz lopata lepiej nie szlo
1. poszukaj na google bo nie wiem juz skad mam "Jed's Half-Life Model Viewer v1.35"
2. wybierz model w menu plik
3. wybierz zakladke textures
4. exportuj bitmap'e
5. w dowolnym prog. edycyjnym plikow graficznych zmien glebie koloru na 24 BPP ( 16,7 miliona kolorow )
6. zapisz bitmape
7. otworz ja w dowolnym prog. graficznym ( np.: photoshop )
8. po zmianach przywroc bitmap'ie glebie koloru na 8 BPP ( 256 kolorow )
9. zaimportuj ja do "Jed's Half-Life Model Viewer v1.35"
10. w menu plik -> save model as..
no chyba juz lopata lepiej nie szlo
#10
Napisano 29.08.2008 19:37
Też tego nie rozumiem. PozdrawiamEE nie rozumiem dlaczego ludzie tak csa zmieniaja. :
Dla niektorcyh ciezko niektore rzeczy zrozumiec
#11
Napisano 01.09.2008 12:07
ja mam wszystko standard i nie narzekam
#12
Napisano 01.09.2008 13:17
ja mam prawie all zmienione/spolszczone i tez nie narzekam ;]ja mam wszystko standard i nie narzekam
ale wszystkiego standardowego to chyba nie masz (np. Cfg - na pewno cos zmieniles )
#13
Napisano 02.09.2008 22:52
ja tam mam20 fps to jak bym se podmienial to mysle ze 7 fps by bylo !
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych