Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Prośba o dodanie broni
Temat rozp.
Remix
, 18.02.2011 16:51
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.02.2011 16:51
Prosiłbym o dodanie klasie w załączniku broni AK47, i podanie od razu pliku *.amxx
#2
Napisano 18.02.2011 16:56
Masz. Skompiluj sobie to sam, trochę samodzielności. I mała rada - kompiluj lokalnie, a nie przez web compiler. (Zanim spytasz, o co chodzi odsyłam się do działu Scripting -> Tutoriale)
Załączone pliki
#3
Napisano 18.02.2011 16:57
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE,CSW_AK47; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); }
#4
Napisano 18.02.2011 17:00
Ok wszystko śmiga bez zarzutu
#5
Napisano 18.02.2011 17:12
No to jak śmiga może być plusami poraczył co?
#6
Napisano 18.02.2011 18:03
No to jak śmiga może być plusami poraczył co?
i za takie zachowanie nie dał bym plusa żenada...
#7
Napisano 18.02.2011 21:59
Należy informować o błędach.
Źle, tak ma być.
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE,CSW_AK47;
Źle, tak ma być.
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_AK47;
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 18.02.2011 22:00
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych