Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokuje skok ale dalej można go zbugować


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zjarany_Ziomek_420

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 16.04.2025 09:53

Używam tego pluginu do blokowania skakania cvarem ale jeżeli np gracz ma 3 skoki albo jak jest auto bh to żeby blokowało też może w taki zbugować że kucnie i skończy to normalnie może skoczyć albo jak np wejdzie na teksturę i z skoczy z niej to ma skoki ja bym chciał żeby blokowało skoki. Proszę o pomoc!

Tego pluginu używam do blokowania skoku

#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < hamsandwich >

#pragma semicolon 1

#define PLUGIN "Block jump"
#define VERSION "1.0"

new CvarJump;

public plugin_init( )
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ksaju" );
CvarJump = register_cvar( "amx_block_jump", "1" );

RegisterHam( Ham_Player_Jump, "player", "PlayerJump", true );
}

public PlayerJump( id )
{
if( !get_pcvar_num( CvarJump ) )
return;

static iOldButtons;
iOldButtons = entity_get_int( id, EV_INT_oldbuttons );

if( !( iOldButtons & IN_JUMP ) && entity_get_int( id, EV_INT_flags ) & FL_ONGROUND )
{
entity_set_int( id, EV_INT_oldbuttons, iOldButtons | IN_JUMP );
}
}
  • +
  • -
  • 0

#2 PANDA_2zl

    Guru

  • Power User

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:795
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 16.04.2025 14:21

usuń to z warunku, to sprawdza czy gracz stoi na ziemi
&& entity_get_int( id, EV_INT_flags ) & FL_ONGROUND

  • +
  • -
  • 0

#3 Zjarany_Ziomek_420

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 16.04.2025 19:50

dalej mozna bugowac 


  • +
  • -
  • 0

#4 Zjarany_Ziomek_420

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 16.04.2025 22:15

dalej mozna bugowac


Ten bug działa tak że jak np jestem na krawędzi albo w powietrzu to mam 2 dodatkowe skoki z svip, a chciałbym żeby nie było żadnego skoku podczas kiedy jest wyłączone skakanie
  • +
  • -
  • 0

#5 Zjarany_Ziomek_420

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:Damian
Offline

Napisano 18.04.2025 16:39

Ref
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych