Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytania dotyczące klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 14.02.2011 18:56

Witam. Mam parę pytań a mianowicie:
1. Jak zrobić 4% redukcji obrażen u danej klasy? - zrobione
2. Jak zrobić by dana klasa miał teleport na nożu? (PPM - to samo co knife ruby)
3. Jak zrobić, że dana klasa ma 10% na to że gdy trafi w przeciwnika to zmieni się mu broń na nóż - zrobilem
4. Jak zrobić, że dana klasa co rundę dostaje m4a1 + naboje oraz ma przybliżenie jak w AUG [(Prawym przciskiem myszy) na takich broniach : DEAGLE,USP,GLOCK18,TMP,MAC10,MP5NAVY,CSW_UMP45,P90,FAMAS,
GALIL,AK47,M4A1,M249]
5. Jak przypisać do to klasy?

To wywołuje w public damage(id)

				if(random_num(1,6) == 1)
set_task(0.5,"trzes",id)


public trzes(ent)
{
message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,ent)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 1<<14 );
message_end();
}

Użytkownik Krejzol edytował ten post 14.02.2011 20:59

  • +
  • -
  • 0

#2 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 14.02.2011 23:57

ja bym dał

if(player_class[id] == Twoja_Klasa && random_num(1,6) == 1)

#3 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 17.02.2011 08:32

Co do trzesienia napisałem dokładny poradnik
Moc Trzensienie - AMXX.pl: Support AMX Mod X
4. Juz ci mówię
w public RoundStart(){
po

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

dodaj

if(player_class[i] == Twoja_klasa)
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")

Znajdz

///////////////////// BOW /////////////////////////

pod dodaj

new weapon1 = get_user_weapon(id)
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Twoja_klasa&& !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon!= CSW_SCOUT && weapon!= CSW_AUG && weapon!= CSW_G3SG1 && weapon!= CSW_SG552){
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}

To by było na tyle
[/sma]




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych