Z gory dzięki za pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem Hut taki jak w Cod
Temat rozp.
karolek0901
, 13.02.2011 01:23
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.02.2011 01:23
Witam chcialbym zrobic na swoim diablomodzie hud taki jak jest w cod wiec zrobilem modyfikacje opierajac sie na tym [Tutorial] HUD taki jak w Codzie - AMXX.pl: Support AMX Mod X lecz gdzy to zrobilem po prostu nie wyswietla mi hud po lewej stronie. Bardzo bylbym wszieczny jak by ktos pomogl mi to zrobic a oto sma
Z gory dzięki za pomoc
Z gory dzięki za pomoc
#2
Napisano 13.02.2011 12:31
Zrobiłeś ? Ciekawe...:
public write_hud(id) { if (player_lvl[id] == 0) player_lvl[id] = 1 new tpstring[1024] new Float:xp_now new Float:xp_need new Float:perc if (last_update_xp[id] == player_xp[id]) { perc = last_update_perc[id] } else { //Calculate percentage of xp required to level if (player_lvl[id] == 1) { xp_now = float(player_xp[id]) xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]]) perc = xp_now*100.0/xp_need } else { xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1]) xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1]) perc = xp_now*100.0/xp_need } } last_update_xp[id] = player_xp[id] last_update_perc[id] = perc if(player_class[id]!=Paladyn) format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id]) else if(player_class[id]!=Skoczek) format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id]) else format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id]) message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(tpstring) message_end() }
#3
Napisano 13.02.2011 15:52
zrobilem lecz nei dzialalo wiec dalem bez zrobionego proszę o pomoc / zrobienie mi tej modyfikacji dzięki
#4
Napisano 13.02.2011 16:11
zobacz to
Załączone pliki
#5
Napisano 13.02.2011 16:26
dzięki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych