Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd: unreachable code


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 sn1p3r

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.02.2011 11:48

Witam mam takie pytanie do scrypterów czy tego typu błąd może zaszkodzić poprawnemu działaniu klasie ??

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_unique.sma(52) : warning 225: unreachable code
Header size:           1616 bytes
Code size:            10232 bytes
Data size:             3936 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   32168 bytes

1 Warning.
Done.

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 11.02.2011 13:06

Zależy czy ten niedostępny kod jest ważny ;)
if ( false )
{
	//jakis wazny kod
}
return
//jakis wazny kod
Przykładowo takie kody będą miały ten błąd, a "jakis wazny kod" nigdy się w nich nie wykona
  • +
  • -
  • 0

#3 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 11.02.2011 13:07

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody -> Call of Duty Mod -> Pytania
do
Scripting -> Pytania


#4 sn1p3r

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.02.2011 13:18

trzymaj pavulon calego sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 11.02.2011 13:45

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_Z))

	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s stworzona przez De la parkour. ", nazwa);
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
	return COD_CONTINUE;
}
Ta klamra to raczej miała być tuż za if'em.
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_Z))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 55);
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s stworzona przez De la parkour. ", nazwa);

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
	return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#6 sn1p3r

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.02.2011 20:45

łap plusa za ogar
  • +
  • -
  • 0

#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 11.02.2011 21:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych