Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Efekt palenia się.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 09.02.2011 19:31

Witam. Jak mogę uzyskać efekt palenia się? Np. tak jak Zombie na Zombie Modzie, sam efekt palenia się?

#2 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 09.02.2011 21:04

looknij to:


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new flame_sprite;

public plugin_precache()
flame_sprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/flame.spr");

stock podpal_gracza(id)
{
new origin[3], Float:originF[3];
pev(id, pev_origin, originF);
FVecIVec(originF, origin);

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_SPRITE);
write_coord(-5+origin[0]+random_num(0, 10));
write_coord(-5+origin[1]+random_num(0, 10));
write_coord(-10+origin[2]+random_num(0, 20));
write_short(flame_sprite);
write_byte(random_num(5, 10));
write_byte(200);
message_end();
}

  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 09.02.2011 21:38

looknij to:


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new flame_sprite;

public plugin_precache()
flame_sprite = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/flame.spr");

stock podpal_gracza(id)
{
new origin[3], Float:originF[3];
pev(id, pev_origin, originF);
FVecIVec(originF, origin);

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_SPRITE);
write_coord(-5+origin[0]+random_num(0, 10));
write_coord(-5+origin[1]+random_num(0, 10));
write_coord(-10+origin[2]+random_num(0, 20));
write_short(flame_sprite);
write_byte(random_num(5, 10));
write_byte(200);
message_end();
}


Właśnie dokładnie o to mi chodziło! :D

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 10.02.2011 11:33

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych