#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <colorchat> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Ninja"; new const opis[] = "Posiada lekka grawitacje, jest prawie niewidzalny na nozu."; new const bronie = 1<< CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 40; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote") cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20); return; } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); }
Użytkownik Zdanek edytował ten post 09.02.2011 15:09