Witam.
Jak dodać ten efekt klasie?
Dałem to w enabled:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 30)
To w disabled:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 0)
Działa to tylko w 1 rundzie ;/. Proszę o odpowiedzi ludzi którzy wiedzą o co chodzi.
Z góry dzięki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.02.2011 21:37
Centrum-Gier.com
#2
Napisano 06.02.2011 22:40
w disabled
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 255)
#3
Napisano 06.02.2011 22:53
To raczej nie to, skoro 30 w enabled ustawia powłoke na grubość 30 to 255 co zrobi?
"Non-sprite set to glow!" - to pokazuje się w 2 rundzie.
"Non-sprite set to glow!" - to pokazuje się w 2 rundzie.
Centrum-Gier.com
#4
Napisano 06.02.2011 23:11
255 ustawia normalną widoczność..
#5
Napisano 07.02.2011 18:04
Nie wiesz nie pisz...
Tu nie chodzi o niewidzialność.
Tu nie chodzi o niewidzialność.
Użytkownik ViHuRa edytował ten post 07.02.2011 18:04
Centrum-Gier.com
#6
Napisano 07.02.2011 18:13
kRenderGlowjest dla spritów, użyj
kRenderNormal
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych