
Ten plugin umożliwi podmianę dźwięku, przy wyrzucaniu każdego granatu z osobna [HE, FB, SG] z "Fire in the hole" na inny, w postaci pliku wav.
Zamieszcze plik sma tutaj, poniewaz jest bardzo krotki:
#include <amxmodx> #include <csx> new const granaty[][] = { { CSW_HEGRENADE, "radio/nowy_he.wav" }, { CSW_FLASHBANG, "radio/nowy_fb.wav" }, { CSW_SMOKEGRENADE, "radio/nowy_sg.wav" } } public plugin_init() { register_plugin("Granaty New Sound", "0.1", "byQQ"); register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio"); } public plugin_precache() { for(new i = 0; i < sizeof(granaty); i++) precache_sound(granaty[i][1]); } public msg_audio() { if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING) return PLUGIN_CONTINUE new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19); if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE")) return PLUGIN_HANDLED; return PLUGIN_CONTINUE; } public grenade_throw(id, ent, wid) { for(new i = 0; i < sizeof(granaty); i++) { if(wid == granaty[i][0]) { emit_sound(id, CHAN_VOICE, granaty[i][1], 0.9, ATTN_STATIC, 0, PITCH_NORM); break; } } return PLUGIN_HANDLED; }
Autor byQQ
Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Użytkownik Pavulon edytował ten post 02.02.2011 11:13
poprawka kodu