Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SGAutor byQQ


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Manniak

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.02.2011 10:51

Dołączona grafika
Ten plugin umożliwi podmianę dźwięku, przy wyrzucaniu każdego granatu z osobna [HE, FB, SG] z "Fire in the hole" na inny, w postaci pliku wav.

Zamieszcze plik sma tutaj, poniewaz jest bardzo krotki:
#include <amxmodx>
#include <csx>

new const granaty[][] = 
{
        { CSW_HEGRENADE, "radio/nowy_he.wav" },
        { CSW_FLASHBANG, "radio/nowy_fb.wav" },
        { CSW_SMOKEGRENADE, "radio/nowy_sg.wav" }
}


public plugin_init() {
        register_plugin("Granaty New Sound", "0.1", "byQQ");
        
        register_message(get_user_msgid("SendAudio"), "msg_audio");
}

public plugin_precache() 
{
        for(new i = 0; i < sizeof(granaty); i++)
                precache_sound(granaty[i][1]);
}

public msg_audio()
{
        if(get_msg_args() != 3 || get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
                return PLUGIN_CONTINUE
        
        new arg2[20]; get_msg_arg_string(2, arg2, 19);
        
        if(equal(arg2[1], "!MRAD_FIREINHOLE")) 
                return PLUGIN_HANDLED;
        
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

public grenade_throw(id, ent, wid)
{       
        for(new i = 0; i < sizeof(granaty); i++)
        {               
                if(wid == granaty[i][0])
                {
                        emit_sound(id, CHAN_VOICE, granaty[i][1], 0.9, ATTN_STATIC, 0, PITCH_NORM);
                        break;
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED;
}

Autor byQQ
Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Użytkownik Pavulon edytował ten post 02.02.2011 11:13
poprawka kodu


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.02.2011 11:00

kod jest w porządku, przy emit_sound mógłbyś dać break`a :)
  • +
  • -
  • 1

#3 Manniak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.02.2011 11:09

Nieznam sie zabardzo na tym, jak ktos jest w stanie zrobic to w mp3 to proszę o podanie w tym temacie tej przerobki :P

Autorem pluginu jest byQQ ja go tylko wrzucam.

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.02.2011 11:14

Dorzuciłem tego break'a. Ale mp3 nie będzie działało przy emit_sound.
  • +
  • -
  • 1

#5 Manniak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.02.2011 13:07

No to liczymi na jakiekolwiek, nowsze wersje (mp3) :)
dzięki za poprawke kodu

Użytkownik Manniak edytował ten post 02.02.2011 13:07


#6 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 02.02.2011 15:16

Manniak co do mp3 to emit sound nie da rady odtworzyć mp3 tylko wav. Można zrobić to za pomocą mp3 play ale nie będzie takiego efektu :]
  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#7 Manniak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.02.2011 16:10

takiego efektu tzn. ? gorsza jakos dzwieku?

#8 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 02.02.2011 16:51

Chodzi o pogłos tzn. w emit sound dźwięk rozchodzi się od ludzika(czym dalej stoisz tym ciszej słyszysz dźwięk) a w mp3 play leci jak by roundsound(ciągle ta sama głośność)
  • +
  • -
  • 0

Dziękuje, dobranoc.


#9 Manniak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.02.2011 18:02

aha czyli ta wersja jest lepsza :D

#10 Skilled

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:117
  • Imię:Piotrovsky
  • Lokalizacja:Knurów
Offline

Napisano 05.02.2011 03:43

Tylko ciekawe, jakie dźwięki wrzucić. bo ja nie mam pomysłu
chyba te co są dostępne jako normal nie muszą być zmieniane, no chyba że na jakiegoś Moda
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy [Cod Mod] By Skilled
Dołączona grafika
CS-WESTERN.PL Najlepsze Serwery CS 1.6 :D

#11 Manniak

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:127
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.02.2011 09:57

Nie wiem zawsze mozesz wrzucic
Uwaga Granat HE
Uwaga Granat FB
Uwaga Granat SG

#12 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.02.2011 13:09

Tylko ciekawe, jakie dźwięki wrzucić. bo ja nie mam pomysłu
chyba te co są dostępne jako normal nie muszą być zmieniane, no chyba że na jakiegoś Moda

Tu Serek udostępnia jakieś: Podmiana głosu "Fire in the Hole", przy HE, FB, SG - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#13 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 04.03.2012 20:03

mógłby ktoś zrobić tak żeby tylko gracz który rzuca slyszy dzwięk ? bo jest ustawione że ct i tt słysza siebie nawzajem




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych