Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moc dla klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 TheMiX

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:PePe pan dziobak
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 01.02.2011 22:23

Czy mógł by ktoś zrobić żeby klasa stalker miała to : player_b_reduceH[id] = 95 , player_b_inv[id] = 8 , item_durability[id] = 100.
Bo ja nie łapie jak to zrobić w załączniku ".sma"
A i klasa stalker jest już dodana.

Dodano 02 luty 2011 - 17:12:
Pomocy /refresh

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 dRaq

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:69
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 02.02.2011 17:26

ReduceH to redukcja Hp, więc jak chcesz aby miał 5 hp na start to ustaw to w race_heal

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 TheMiX

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:PePe pan dziobak
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 03.02.2011 13:09

Się nie komplikuje :(
  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.02.2011 13:54

Odejmuję 95 HP:
player_b_reduceH[id] = 95
Ustawia niewidzialność na 8 ( min.0-255max. ):
player_b_inv[id] = 8
Ustawia wytrzymałość przedmiotu na 100 ( domyślnie chyba wszystkie mają 250...)
item_durability[id] = 100
Sprawdza czy gość żyje a jak żyje to ustawia mu 5 HP.
if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)

Więc jak widzisz nie wszystko daję się do klasy...

sma w załączniku :>

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 TheMiX

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:PePe pan dziobak
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 03.02.2011 14:34

Dalej sie nie komplikuje oto errory:
dbmod_5.9l.sma(281) : error 018: initialization data exceeds declared size
dbmod_5.9l.sma(4665) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(4665 -- 4666) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(4666) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
dbmod_5.9l.sma(4667) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4668) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4672) : error 054: unmatched closing brace
dbmod_5.9l.sma(4674) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
dbmod_5.9l.sma(4675) : error 021: symbol already defined: "LoadXP"
dbmod_5.9l.sma(4677) : warning 209: function "LoadXP" should return a value
dbmod_5.9l.sma(4680) : error 054: unmatched closing brace
dbmod_5.9l.sma(7427) : error 021: symbol already defined: "give_knife"
dbmod_5.9l.sma(7434) : warning 209: function "give_knife" should return a value

8 Errors.
Could not locate output file dbmod_5.9l.amxx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0

#6 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.02.2011 15:43

Sam sobie nabrudziłeś to samo naprawiaj , to nie są błędy z tego... :coto:
  • +
  • -
  • 0

#7 TheMiX

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:69
  • Imię:PePe pan dziobak
  • Lokalizacja:Suwałki
Offline

Napisano 03.02.2011 18:59

To nie dostaniesz reputacji :D :coto:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych