Witam, tak jak w temacie, jak zrobić klasie nie widzialność (1/255) na nożu? Będą plusy!
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.01.2011 21:49
#2
Napisano 29.01.2011 22:55
napisz na pw to ci powiem.
#3
Napisano 29.01.2011 23:38
ehhh... juz to pisalem
Niewidzialność na nozu:
Znajdź funkcję
Dodaj kod
zaraz po
oraz Na początku public Odrodzenie przed switch(klasa_gracza[id]) dodajesz:
(żeby zapobiec bugowi po zmianie klasy)
Niewidzialność na nozu:
Znajdź funkcję
CurWeapon(id)
Dodaj kod
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_BRON_KLASY) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_BRON_KLASY) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
zaraz po
if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;
oraz Na początku public Odrodzenie przed switch(klasa_gracza[id]) dodajesz:
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);
(żeby zapobiec bugowi po zmianie klasy)
Użytkownik Karnerrr edytował ten post 29.01.2011 23:40
#4
Napisano 30.01.2011 01:32
daj .sma tutaj a jak nie chcesz rozpowszechniac to na pw
#5
Napisano 30.01.2011 12:41
Karnerr czyli mój public ma wyglądać tak :
Bo nie jestem pewny czy dobrze te bronie napisałem, bo coś mi ten skrypcik nie działa
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_AK47) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_M4A1) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_GALIL) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA podkladajacy = id; return PLUGIN_CONTINUE; }
Bo nie jestem pewny czy dobrze te bronie napisałem, bo coś mi ten skrypcik nie działa
#6
Napisano 01.02.2011 23:00
Nie, masz dodać tylko to
if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
Użytkownik kiver edytował ten post 01.02.2011 23:00
#7
Napisano 02.02.2011 08:59
@UP: Jak to dodasz to będziesz niewidzialny na wszystkich broniach, nie tylko na nożu.
@Sevox: Nie musisz dodawać każdej broni z osobna. To tylko zaśmieca kod. Daj tak:
@Sevox: Nie musisz dodawać każdej broni z osobna. To tylko zaśmieca kod. Daj tak:
public CurWeapon(id) { if(freezetime || !klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new weapon = read_data(2); UstawSzybkosc(id); if(weapon == CSW_C4) if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); podkladajacy = id; return PLUGIN_CONTINUE; }
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych