Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zrobić klase z niewidzialnością na nożu?

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sevox

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 29.01.2011 21:49

Witam, tak jak w temacie, jak zrobić klasie nie widzialność (1/255) na nożu? Będą plusy!
  • +
  • -
  • 0

#2 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 29.01.2011 22:55

napisz na pw to ci powiem.
  • +
  • -
  • 0

#3 Karnerrr

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:105
  • Imię:mmooooooo
  • Lokalizacja:krakow
Offline

Napisano 29.01.2011 23:38

ehhh... juz to pisalem

Niewidzialność na nozu:
Znajdź funkcję

CurWeapon(id)




Dodaj kod

if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_BRON_KLASY) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA && weapon == CSW_BRON_KLASY) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA




zaraz po

if(weapon == CSW_C4)
podkladajacy = id;




oraz Na początku public Odrodzenie przed switch(klasa_gracza[id]) dodajesz:

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);



(żeby zapobiec bugowi po zmianie klasy)

Użytkownik Karnerrr edytował ten post 29.01.2011 23:40


#4 xyz?

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:223
  • Imię:lukasz
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 30.01.2011 01:32

daj .sma tutaj a jak nie chcesz rozpowszechniac to na pw
  • +
  • -
  • 0

#5 Sevox

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:84
  • Imię:YYYYYY
  • Lokalizacja:YYYYY
Offline

Napisano 30.01.2011 12:41

Karnerr czyli mój public ma wyglądać tak :

public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_AK47) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_M4A1) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_GALIL) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);// TAm gdzie BRON_KLASY piszesz bron na ktorej ma byc WIDZIALNA
	podkladajacy = id;
		

		
	return PLUGIN_CONTINUE;

}

Bo nie jestem pewny czy dobrze te bronie napisałem, bo coś mi ten skrypcik nie działa :/
  • +
  • -
  • 0

#6 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 01.02.2011 23:00

Nie, masz dodać tylko to
if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);

Użytkownik kiver edytował ten post 01.02.2011 23:00

  • +
  • -
  • 0

#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 02.02.2011 08:59

@UP: Jak to dodasz to będziesz niewidzialny na wszystkich broniach, nie tylko na nożu.
@Sevox: Nie musisz dodawać każdej broni z osobna. To tylko zaśmieca kod. Daj tak:
public CurWeapon(id)
{
	if(freezetime || !klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
		
	new weapon = read_data(2);

	UstawSzybkosc(id);
	
	if(weapon == CSW_C4)
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon == CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1);
	if(klasa_gracza[id] == Samurai && weapon != CSW_KNIFE) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	podkladajacy = id;
		

		
	return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych