Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dźwięk przy wejsciu w /rune
#1
Napisano 26.01.2011 11:58
#2
Napisano 26.01.2011 16:07
Jak zrobić aby po wejsciu w np. /rune był jakis dźwięk ?
1. W funkcji, która jest wywoływana przez komendę say /rune umieszczamy kod do odtworzenia dźwięku ;] np. dla wav pliku:
client_cmd(killer, "spk serwer/rune/menu.wav")2. W precache musisz zainicjować pobieranie jeżeli to nie jest domyślny dźwięk. Np.
public plugin_precache() { precache_sound("serwer/rune/menu.wav") }
Użytkownik Agent edytował ten post 26.01.2011 16:07
Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA
#3
Napisano 26.01.2011 19:58
bo nie moge znalezc
edit:
public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\yPrzygotuj mane ! - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r5pkt Many^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r7 pkt. Many^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r20pkt many!^n^n\w0. Zamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
public plugin_precache()
{
precache_sound("diablo/menu.wav")
}
}
dobrze bo 1 error :
assumed zero?
Użytkownik strikepremium edytował ten post 26.01.2011 20:06
#4
Napisano 26.01.2011 21:53
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 26.01.2011 22:28
#5
Napisano 27.01.2011 09:19
#6
Napisano 27.01.2011 11:21
public buyrune(id) { new text[513] format(text, 512, "\yPrzygotuj mane ! - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r5pkt Many^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r7 pkt. Many^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r20pkt many!^n^n\w0. Zamknij") new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9) show_menu(id, keys, text) client_cmd(id, "spk diablo/menu.wav") return PLUGIN_HANDLED }Potem znajdź to:
public plugin_precache() { (...) }I dopisz (pomiędzy klamrami) to:
precache_sound("diablo/menu.wav");
Użytkownik Goliath edytował ten post 27.01.2011 11:22
#7
Napisano 28.01.2011 16:02
#8
Napisano 28.01.2011 16:12
public buyrune(id)[/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"]{
client_cmd(id, "spk diablo/menu.wav") [/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"] new text[513] [/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"] format(text, 512, "\yPrzygotuj mane ! - ^n\w1. Upgrade [Moze ulepszyc item] - \r5pkt Many^n\w Uwaga nie kazdy item sie da ulepszyc ^n\Slabe itemy latwo ulepszyc ^n\w4 Mocne itemy moga ulec uszkodzeniu ^n\w5. Sol [Dostajesz losowy przedmiot] \r7 pkt. Many^n\w6. Zal [Dostajesz doswiadczenia] \r20pkt many!^n^n\w0. Zamknij") [/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"] new keys = (1<<0)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9) [/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"] show_menu(id, keys, text) [/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"] return PLUGIN_HANDLED [/size][/color]
[color="#1C2837"][size="2"]}
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 28.01.2011 16:13
#9
Napisano 28.01.2011 16:31
#10
Napisano 28.01.2011 16:46
Pod public buyrune(id) nad new text[513] dodaj
client_cmd(id,"spk sound/diablo/menu")
Użytkownik PedoBear. edytował ten post 28.01.2011 16:49
#11
Napisano 28.01.2011 16:50
#12
Napisano 28.01.2011 17:50
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych