Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z komplikacją

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gufinsky

    oh, srsly?

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:591
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 23.01.2011 19:33

Witam, napisałem na szybko klasę Rambo, która powinna mieć:
"Auto BH, 20 hp oraz pelen magazynek za kazde zabojstwo, mniejsza widocznosc"
lecz dużo problemów przy kompilacji.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Rambo (Premium)";
new const opis[] = "Auto BH, 20 hp oraz pelen magazynek za kazde zabojstwo, mniejsza widocznosc";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_AWP| 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Nup");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	client_print(id, print_chat, "[%s] WWW.ZABIJAMY.PL", nazwa);
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
         return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	new flags = get_entity_flags(id);
	
	if (flags & FL_WATERJUMP)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if (!(flags & FL_ONGROUND))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:velocity[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	velocity[2] += 250.0
	entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	
	entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
	
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
		
		new weapon = get_user_weapon(killer);
		if(maxClip[weapon] != -1)
		set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
	}
	
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/




A i jeśli ktoś umie to proszę o dodanie warunku, jeśli gracz jest w CT to zmienia mu model na xxx, jeśli gracz jest w TT to zmienia mu model na xx.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych