Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Dodaje sam klase ale wogóle jej nie ma

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Heros1213

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 23.01.2011 17:01

Witam,dodaje sam klase według tego poradnika [QTM COD:MW Mod] Jak dodać nową klasę - Nieoficjalny polski support AMX Mod X i w ogóle tej klasy nie ma przy wyborze może ktoś sprawdzić gdzie popełniłem bład
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Rewolwerowiec, Szturmowiec, Shooter, Informator, Pulkownik, General, Szeregowy, Kapral, Plutonowy, Kamikadze, Pacyfikator, Major, Kapitan, Podpulkownik, Marszalek, Strzele, Rosyjski, Polska, Marynarz, Attacker, Vietcong, Nożownik };
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 120, 110, 120, 70, 110, 130, 110, 120, 110, 120, 130, 90, 100, 100, 120, 90, 130, 100, 110, 20, 100, 150};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.1, 1.0, 1.6, 1.1, 0.9, 1.0, 1.0, 1.1, 1.0, 0.9, 1.1, 1.0, 1.0, 1.2, 1.2, 0.7, 1.0, 1.0, 2.3, 1.0, 3,2};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0, 120, 40, 0, 0 ,0, 100, 40, 0, 0, 150, 0, 0, 200, 0, 100, 0, 0, 121, 500, 0, 60};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Rewolwerowiec",
"Szturmowiec",
"Shooter",
"Informator",
"Pulkownik",
"General",
"Szeregowy",
"Kapral",
"Plutonowy",
"Kamikadze",
"Pacyfikator",
"Major",
"Kapitan",
"Podpulkownik",
"Marszalek",
"Strzelec Niemiecki",
"Rosyjski Pulkownik",
"Polska Piechota",
"Marynarz",
"Attacker",
"Vietcong",
"Nożownik (Klasa Premium)"

};

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza", //SNAJPER 1
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza", //KOMANDOS 2
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza", //STRZELEC WYBOROWY 3
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza", //OBRONCA 4
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza", //MEDYK 5
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen", // WSPARCIE OGNIOWE 6
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja", //SAPER 7
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego", //DEMOLITIONS 8
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu", //RUSHER 9
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",//RAMBO 10
"Dostaje Elites, 120 hp bazowe, 110% biegu, 1 rakiete", //REWOLWEROWIEC 11
"Dostaje galila, deagla, 110 hp bazowe, 110% biegu, 120 pancerza", //SZTURMOWIEC 12
"Dostaje xm1014, elite, ma 120 hp, 100% biegu, 40 pancerza", //SHOOTER 13
"Ma malo HP, ale bardzo szybko biega, dostaje mp5navy", //INFORMATOR 14
"Dostaje MAC10, DEAGLE, HE, 110 HP bazowe, 110% biegu", //PULKOWNIK 15
"Dostaje ak47, 130 hp, 90% biegu, 1 mine", //GENERAL 16
"Dostaje M4A1, 110hp bazowe, 100 % biegu, smoke'a", //SZEREGOWY 17
"Dostaje Scouta, deagla, 120 hp bazowe, 100% biegu + 10 DMG ze scouta",//KAPRAL 18
"Dostaje M3 i ma z niego 1/5, 110 HP bazowe, 110% biegu",//PLUTONOWY 19
"Dostaje wiertare(TMP), 120 hp, 100% biegu", //KAMIKADZE 20
"Dostaje M4A1, + 15 damage, 130 hp, 90% biegu", //PACYFIKATOR 21
"Dostaje 3 apteczki, 90 hp bazowe, 110% biegu, wszystkie pistolety", //MAJOR 22
"Losuje jedna z trzech broni, 100 hp bazowe, 100% biegu", //KAPITAN 23
"Dostaje deagle ma z niego 1/5, 100 hp bazowe, 100% biegu", //PODPULKOWNIK 24
"Dostaje deagla, 120 hp bazowe, 120 % biegu, ma 1/1 z noza(LPM)", //MARSZALEK 25
"Dostaje 3 rakiety, elite, ma 90 hp, 120 % biegu.", //Strzelec Niemiecki 26
"Dostaje Ak47, 1 mine, 130 hp, 70% speeda", //ROSYJSKI PULKOWNIK 27
"Dostaje mp5navy, 2 dynamity, 100 hp, 100% speeda", //POLSKA PIECHOTA 28
"Ma zmiejszona grawitacje, M249, 110 hp, 100% biegu", //MARYNARZ 29
"Ma 20 hp, 500 pancerza, jest baaaardzo szybki, i ma zmiejszona grawitacje", //Attacker 30
"Dostaje M4A1, deagle, 100hp, 100% biegu" //Vietcong 31
"Dostaje nóz,jest niewidzialny,zabija za jedynm ciosem,szybko biega" //Nożownik 32
}
case Vietcong:
{
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "weapon_deagle")

}
case Nożownik
{
give_item(id, "weapon_knife")

}

}
if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}
A tu jak dodaje premium
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(item == Nożownik && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;

}
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 23.01.2011 17:15

Kod na forum daje się w znacznikach [.code]...[/.code] (bez kropek).

Co do tematu: Skompilowałeś plik? Jakieś błędy się pojawiają? Aha, i zapamiętaj jedną rzecz - w kodzie nie daje się polskich znaków.
EDIT: Na dodatek - w tablicy szybkosc_klasy źle podałeś wartość. Jest "3,2", a powinno być "3.2".

Użytkownik Goliath edytował ten post 23.01.2011 17:17

  • +
  • -
  • 0

#3 Heros1213

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 23.01.2011 18:34

Czyli jak skąplikowałeś,ja tylko edytowałem plik,jak coś to możesz mi powiedzieć jak mam go skąplikować,a szybkość juz poprawiam,żadnych błędów nie mam

Dodano 23 styczeń 2011 - 20:21:
Jak chce sciągnać amxx studio to sie nie da z tego linku http://sourceforge.n....1.exe/download ej podam ci zawartość .sma i skomplikujesz mi to dam plusika,proszę Cie
  • +
  • -
  • 0

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 24.01.2011 10:34

Daj *.sma
  • +
  • -
  • 0

#5 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 24.01.2011 10:50

Po 1. Nie używaj polskich znaków w *.sma, czyli jak masz Nożownik to zmień na Nozownik
#1

Tą linijkę
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.1, 1.0, 1.6, 1.1, 0.9, 1.0, 1.0, 1.1, 1.0, 0.9, 1.1, 1.0, 1.0, 1.2, 1.2, 0.7, 1.0, 1.0, 2.3, 1.0, 3,2};


Zmień na

new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 1.1, 1.1, 1.0, 1.6, 1.1, 0.9, 1.0, 1.0, 1.1, 1.0, 0.9, 1.1, 1.0, 1.0, 1.2, 1.2, 0.7, 1.0, 1.0, 2.3, 1.0, 3.2};


#2
Tą linijkę

"Dostaje nóz,jest niewidzialny,zabija za jedynm ciosem,szybko biega" //Nożownik 32[/b]


Zmień na

"Dostaje noz,jest niewidzialny,zabija za jednym ciosem,szybko biega" //Nozownik 32



#3

Ta linijkę


if(item == Nożownik && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;


Zmień na

if(item == Nozownik && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby korzystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;


#4
Wszystkie napisy "Nożownik" zmień na "Nozownik"

#6 Heros1213

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 24.01.2011 12:17

Zrobiłem tak jak mówiłeś ale mam 26 błedów
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(245) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(246) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(610 -- 611) : warning 215: expression has no effect
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(627 -- 628) : warning 215: expression has no effect
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(644 -- 645) : warning 215: expression has no effect
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(661 -- 662) : warning 215: expression has no effect
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(678 -- 679) : warning 215: expression has no effect
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(696 -- 697) : warning 215: expression has no effect
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(997 -- 998) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "Nozownik"
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1003) : warning 209: function "Odrodzenie" should return a value
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1004) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1006) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1007) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1010) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1011) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1013) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1016) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1017) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1019) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1021) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1024) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1027) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1030) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1035) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1038) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1041) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1044) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1047) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1050) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1053) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1056) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1058) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1068) : error 021: symbol already defined: "get_user_weapons"
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1069) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1070) : error 010: invalid function or declaration
../uploaded/4d3d7723bf4a4.sma(1071) : error 010: invalid function or declaration

Compilation aborted.
26 Errors.
Dodam .sma

Załączone pliki


Użytkownik Heros1213 edytował ten post 24.01.2011 12:19

  • +
  • -
  • 0

#7 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 24.01.2011 13:04

"Dostaje M4A1, deagle, 100hp, 100% biegu" //Vietcong 31
        "Dostaje noz,jest niewidzialny,zabija za jednym ciosem,szybko biega" //Nozownik 32
Na:
"Dostaje M4A1, deagle, 100hp, 100% biegu", //Vietcong 31
        "Dostaje noz,jest niewidzialny,zabija za jednym ciosem,szybko biega" //Nozownik 32
Case Nozownik
Na:
Case Nozownik:
Wtedy ci się skompiluje. I zanim napiszesz, że masz jakieś błędy przy kompilacji, coś ci powiem - warningi (ostrzeżenia) to nie błędy. Cod będzie działać.
  • +
  • -
  • 0

#8 Heros1213

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 24.01.2011 13:20

Ale mam 10błedów,i jak ma działać jak nie mam skoplikowanego tego jaki .amxx
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

../uploaded/4d3d85f3938b9.sma(610 -- 611) : warning 215: expression has no effect
../uploaded/4d3d85f3938b9.sma(627 -- 628) : warning 215: expression has no effect
../uploaded/4d3d85f3938b9.sma(644 -- 645) : warning 215: expression has no effect
../uploaded/4d3d85f3938b9.sma(661 -- 662) : warning 215: expression has no effect
../uploaded/4d3d85f3938b9.sma(678 -- 679) : warning 215: expression has no effect
../uploaded/4d3d85f3938b9.sma(696 -- 697) : warning 215: expression has no effect
../uploaded/4d3d85f3938b9.sma(1984) : warning 217: loose indentation
../uploaded/4d3d85f3938b9.sma(1987) : warning 217: loose indentation
../uploaded/4d3d85f3938b9.sma(2372) : warning 217: loose indentation
../uploaded/4d3d85f3938b9.sma(2373) : warning 217: loose indentation
Header size:           4588 bytes
Code size:            81580 bytes
Data size:            69740 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  172292 bytes

10 Warnings.
Done.

  • +
  • -
  • 0

#9 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 24.01.2011 13:44

Co ja napisałem?

warningi (ostrzeżenia) to nie błędy

A tutaj, co jest napisane?
Done.
Czyli "Wykonane.". Wrzuć plik .amxx do amxmodx/plugins i będzie działać!
  • +
  • -
  • 1

#10 Heros1213

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 24.01.2011 13:49

No ok ale tej klasy dalej nie ma do wyboru :(
Możesz wejść w ten .sma i sprawdzić wszystko czy jest dobrze a jak nie znajdziesz błędu to dam ci orginalnego tego cod-a i dodasz mi klase ok?

Użytkownik Heros1213 edytował ten post 24.01.2011 14:07

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych