Czy mógłby mi ktoś powiedzieć do czego służą poszczególne moduły żebym widział które mogę wyłączyć a które nie. Nie umiałem nigdzie tego znaleść więc tu pytam.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
moduły
Temat rozp. Relax, 23.01.2011 10:05
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.01.2011 10:05
#2
Napisano 23.01.2011 10:08
Musisz zobaczyć, który plugin jakiego modułu wymaga.. a żeby to zrobić to musisz wejść w .sma tych pluginów
#3
Napisano 23.01.2011 10:16
cstrike - Zawiera dużo funkcji do wprowadzania zmian w grze counter-strike.
csx - Moduł wspierający obsługę modu Counter-Strike i Condition-Zero
engine - Moduł, który pozwala ingerować w silnik gry oraz dokonywać w nim zmian, dopuszczalnych w zakresie możliwości metamoda. Głównie służy do operacji na 'entity' (bytach).
fakemeta - Można nazwać ten moduł nieco ulepszoną wersją Engine, o większych możliwościach, oraz mniejszym zużyciu procesora, jednak nieco cięższym w opanowaniu.
fun - Pozwala on na zmienianie u gracza przeróżnych(jak to nazwa mówi) śmiesznych rzeczy, czyli np. ilość hp, grawitacja czy też nieśmiertelność.
geoip - GeoIP zawiera fizyczne położenie danego adresu IP; dzięki niej możemy sprawdzić pochodzenie każdego gracza.
hamsandwich - Operacje w silniku gry oraz możliwość ich przechwycenia i dokonywania zmian przed ich wykonaniem.
nVault - Moduł pozwalający na binarną obsługę plików vault. Pozwala je otworzyć (pliki przechowywane są w data\vault) i odczytywać/zapisywać je w każdym momencie.
regex - Funkcje obsługujące wyrażenia regularne.
socket - Umożliwia operacje na socket'ach(gniazdach) dzięki czemu możemy komunikować się z innym serwerami.
sqlx - Oficjalny moduł umożliwiający komunikację z serwerami SQL.
Skopiowane z dokumentacji
PS: Jeśli posiadasz AmxModX v1.8.X to nie musisz się martwić bo moduły są włączane kiedy są potrzebne, a kiedy nie, są wyłączane.
csx - Moduł wspierający obsługę modu Counter-Strike i Condition-Zero
engine - Moduł, który pozwala ingerować w silnik gry oraz dokonywać w nim zmian, dopuszczalnych w zakresie możliwości metamoda. Głównie służy do operacji na 'entity' (bytach).
fakemeta - Można nazwać ten moduł nieco ulepszoną wersją Engine, o większych możliwościach, oraz mniejszym zużyciu procesora, jednak nieco cięższym w opanowaniu.
fun - Pozwala on na zmienianie u gracza przeróżnych(jak to nazwa mówi) śmiesznych rzeczy, czyli np. ilość hp, grawitacja czy też nieśmiertelność.
geoip - GeoIP zawiera fizyczne położenie danego adresu IP; dzięki niej możemy sprawdzić pochodzenie każdego gracza.
hamsandwich - Operacje w silniku gry oraz możliwość ich przechwycenia i dokonywania zmian przed ich wykonaniem.
nVault - Moduł pozwalający na binarną obsługę plików vault. Pozwala je otworzyć (pliki przechowywane są w data\vault) i odczytywać/zapisywać je w każdym momencie.
regex - Funkcje obsługujące wyrażenia regularne.
socket - Umożliwia operacje na socket'ach(gniazdach) dzięki czemu możemy komunikować się z innym serwerami.
sqlx - Oficjalny moduł umożliwiający komunikację z serwerami SQL.
Skopiowane z dokumentacji
PS: Jeśli posiadasz AmxModX v1.8.X to nie musisz się martwić bo moduły są włączane kiedy są potrzebne, a kiedy nie, są wyłączane.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych