jak tt spadnie z wysoka nie zabiera mu hp. [na deathruna]
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
Coś w stylu no fall damage.
		 Temat rozp. 
	szwinguś
, 12.01.2011 17:03
	
	
	
	
		2 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.01.2011 17:03
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 12.01.2011 17:19
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike.inc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Terro No Fall Damage"
#define AUTHOR "b0niek"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam( Ham_TakeDamage, "player", "spadanie" );
}
public spadanie(id, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits )
{
if( !( damagebits & DMG_FALL ) )
{
return HAM_IGNORED
}
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
return HAM_SUPERCEDE;
}
return HAM_IGNORED
}
Proszę, działa na 99%
 

AVE SOAD! 
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 13.01.2011 08:50
					Działa 
 +. Temat do zamknięcia .
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
				
				








