Mam mały problem otóż mój serwer nie zbiera logów co jest uciążliwe ponieważ nie działają przez to PsychoStaty , folder logs ma chmod 777 a cfg którego używam to:
//________________________________________PODSTAWOWE USTAWIENIA_________________________________________________________________________
log on
sv_logbans 1
sv_logecho 1
sv_logfile 1
sv_log_onefile 0
sv_lan "0" // :: wartosc 1 oznacza, ze serwer jest wykacznie na lan
hostname "....." // :: Nazwa Serwera
sv_password "" // :: PW DO SERWERA
rcon_password "...." // :: PW DO RCON
exec "blacklisted.cfg" // :: lista banow pobrana z serwisu blacklisted.pl
exec "listip.cfg" // :: lista zbanowanych IP
exec "banned.cfg" // :: lista banow STEAM ID
mapchangecfgfile "server.cfg" // :: wykonaj ten config podczas zmiany mapy
mapcyclefile "mapcycle.txt" // :: plik z ktorego wczytuje liste map
motdfile "motd.txt" // :: plik ladowany podczas wchodzenia na serwer
servercfgfile "server.cfg" // :: plik z glownymi ustawieniami serwera (ladowany przy 1 starcie)
amx_language "pl"
//________________________________________WYDAJNOSC SERWERA_______________________________________________________________________________
sys_ticrate "100" // :: liczba fps'ow na serwerze
sv_maxupdaterate "100" // :: maksymalna liczba pakietow wysylana do uzytkownika
sv_minupdaterate "20" // :: minimalna liczba pakietow wysylana do klienta
sv_maxrate "25000" // :: maksymalna ilosc b/s wysylana do klienta
sv_minrate "2500" // :: minimalna ilosc b/s wysylana do klienta
sys_ticrate "125" // :: warosc 125 jest zalecana, najlepiej nie miec wiecej niz 200
sv_maxunlag "1" // :: maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow
//_______________________________________USTAWIENIA OGOLNE__________________________________________________________________________________
sv_allowdownload "1" // :: mozliwosc pobierania plikow z serwera (dzwieki, mapy itd.)
sv_proxies "1" // :: mozliwosc podlaczenia HLTV
sv_downloadurl "http://cs.hitme.pl/cstrike/ // :: Fast Download
sv_region "3" // :: lokalizacja serwera
sv_contact "[email protected]" // :: kontakt
pausable "0" // :: mozliwosc pauzowania gry
allow_spectators "1" // :: mozliwosc obserwowania, jak graja inni (wchodzenie na specta)
sv_voicecodec "voice_speex" // :: rodzaj kodeka glosowego (najlepszy "voice_speex")
sv_voiceenable "1" // :: mozliwosc rozmowy na serwerze
sv_voicequality "3" // :: jakosc glosu
sv_alltalk "1" // :: mozna rozmawiac ze wszystkimi (CT i TT)
decalfrequency "60" // :: Czas po którym gracz moze ponownie wysprayowac swoje logo (w sekundach)
edgefriction "2" // :: ?? Z cfg esl
host_framerate "0" // :: ?? Z cfg esl
sv_clienttrace "1" // :: Pozwala na namiezanie klienta
sv_send_logos "1" // :: pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources "1" // :: pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie
sv_stepsize "18" // :: ?? z cfg esl
//______________________________________USTAWIENIE ROZGRYWKI_________________________________________________________________________________
mp_autokick "0" // :: Wyzuca team kilerów z serwera
mp_autoteambalance "1" // :: Zmienia wyrównywanie ilosci graczy
mp_buytime "0.25" // :: Okresla czas na kupno broni od rozpoczecia rundy
mp_c4timer "35" // :: Czas od podlozenia do wybuchu bomby
mp_chattime "1" // :: Zzas w ktorym gracze moga rozmawiac po zakonczeniu mapki
mp_consistency "1" // :: Nie pozwala Gracza na uzywanie wlasnych modeli 1-(standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja)
mp_decals "300" // :: Maksymalna ilosc wyswietlanych dziur po kulach
mp_fadetoblack "0" // :: Ekran zaciemnia sie kiedy gracz umiera
mp_falldamage "1" // :: Zbiera HP kiedy spadniesz z wysokosci
mp_flashlight "1" // :: Latarka
mp_footsteps "1" // :: slychac kroki graczy podczas biegu
mp_forcecamera "0" // :: Ustawienia kamery po smierci
mp_forcechasecam "0" // :: Ogranicza tryb obserwatora tylko do wlasnej druzyny
mp_freezetime "0" // :: Czas zamrozenia na poczatku rundy
mp_friendlyfire "0" // :: Mozliwosc zabijania graczy z swojego teamu
mp_kickpercent "1" // :: Ile procent zeby kicknac gracza przez votowanie w konsoli
mp_limitteams "1" // :: Roznica graczy w teamach
mp_maxrounds "0" // :: Maksymalna ilosc rund
mp_roundtime "2.2" // :: Czas Trwania 1 Rundy
mp_startmoney "800" // :: Ilosc kasy na poczatku mapy , rundy
mp_timelimit "20" // :: Czas trwania mapy
mp_tkpunish "0" // :: Ustawia czy team kilerzy czekaja 1 runde po zabiciu swojego
mp_winlimit "0" // :: Zmienia mape na nastepna z mapcycle.txt po osiagnieciu tego limitu
sv_accelerate "5" // :: Jakies przyspieszenie
sv_aim "0" // :: Pozwala na uzycie aima sv_aim 1
sv_airaccelerate "10" // :: Przyspieszenie w powietrzu
sv_airmove "1" // :: Pozwala na poruszanie w powietrzu
sv_cheats "0" // :: Pozwala na Uzywanie Cheatow
sv_friction "4" // :: poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie
sv_gravity "800" // :: Grawitacja 800-Normalna
sv_timeout "65" // :: czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera
sv_wateraccelerate "10" // :: Przuspierszenie w wodzie
sv_wateramp "0" // :: ??
sv_maxspeed 320
Wydaje się ze wszystko ok ale i tak nie działa , w czym tkwi problem ?


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









