1. Szpieg ma wbudowane zmiana stroju na strój wroga,
2. Partyzant po zdobyciu levelu nowego nie otrzymuje punktów do rozdawania siłę itp.
Kawałek mojego .sma
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Bohater, Kozak, Partyzant, Artyleria, AutoKamper, Grenadier, Lekki, Swat, Szturmowiec, Szpieg, Rebeliant}; new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 120, 120, 110, 100, 120, 110, 130, 50, 110, 80, 110, 100, 110, 140, 90, 110}; new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.15 , 1.1, 1.1, 1.1, 1.05, 1.15, 0.75, 0.9, 1.05, 1.10, 0.8, 1.10, 0.9}; new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 150, 100, 50, 125, 100, 100, 50, 50, 150, 100, 30}; new const nazwy_klas[][] = {"Brak", "Snajper", "Komandos", "Strzelec wyborowy", "Obronca", "Medyk", "Wsparcie ogniowe", "Saper", "Demolitions", "Rusher", "Rambo (klasa premium)#1", "Bohater (klasa Premium)#2", "Kozak (klasa premium)#3", "Partyzant", "Artyleria", "AutoKamper", "Grenadier", "Lekki Zolnierz", "Swat", "Szturmowiec", "Szpieg", "Rebeliant" }; new const opisy_klas[][] = {"Brak", "Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza", "Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza", "Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza", "Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza", "Dostaje Galil, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza", "Dostaje MP5, 120 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen", "Dostaje P90, 120 hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja", "Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego", "Dostaje Autoshotgan, 100 hp bazowe, 120% biegu", "Dostaje M4 + AK + deagle, 120 hp, 110% biegu, za zabicie 20Hp i magazynek, podwojny skok, 1 Apteczka", "Dostaje AutoShotgan + AWP, 1 dymamit, 110 Hp, 110% biegu, 150 pancerza, mniej widzialny", "Dostaje Famasa + Galil, 130Hp, 110% biegu, 2 rakiety", "Dostaje Tmp + Deagle + HE, jest prawie niewidoczny", "Dostaje Elite, 120 hp bazowe, 115% biegu, 100 pancerza, 4 rakiety", "Dostaje g3sg1, 80 hp bazowe; 75% biegu, 125 pancerza, 1 rakieta", "Dostaje M4A1, Wszystkie granaty, 110hp bazowe, 90% biegu, 100 pancerza", "Dostaje Galil + p228 + Smoke, 100 hp bazowe, 105% biegu, 100 pancerza", "Dostaje Deagle + p228 + Tarcza, 110 hp bazowe, 110% biegu, 50 pancerza", "Dostaje AK + Flash, 140 hp bazowe, 80% biegu, 150 pancerza", "Dostaje ump45 + Deagle + HE, 90 Hp, 110% biegu, ma ubranie wroga", "Dostaje sg552 + mine, 110 Hp, 30 pancerza, 90% biegu" }; if(!klasa_gracza[id]) { WybierzKlase(id); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(klasa_gracza[id]) { case Snajper: { give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id, "weapon_deagle"); } case Komandos: { give_item(id, "weapon_deagle"); } case Strzelec: { give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_ak47"); } case Obronca: { give_item(id, "weapon_m249"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } case Medyk: { give_item(id, "weapon_galil"); ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; } case Wsparcie: { give_item(id, "weapon_mp5navy"); ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; } case Saper: { give_item(id, "weapon_p90"); ilosc_min_gracza[id] = 3; } case Demolitions: { give_item(id, "weapon_aug"); ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1; } case Rusher: { give_item(id, "weapon_xm1014"); } case Rambo: { give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "weapon_deagle"); ilosc_apteczek_gracza[id] = 1; } case Bohater: { set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 85); give_item(id, "weapon_xm1014"); give_item(id, "weapon_awp"); ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1; } case Kozak: { ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; give_item(id, "weapon_galil"); give_item(id, "weapon_famas"); } case Partyzant: { set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 45); give_item(id, "weapon_tmp"); give_item(id, "weapon_hegren"); give_item(id, "weapon_deagle"); } case Artyleria: { give_item(id, "weapon_elite"); ilosc_rakiet_gracza[id] = 4; } case AutoKamper: { give_item(id, "weapon_g3sg1"); ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } case Grenadier: { give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } case Lekki: { give_item(id, "weapon_galil"); give_item(id, "weapon_p228"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } case Swat: { give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_usp"); give_item(id, "weapon_p228"); give_item(id, "weapon_shield"); } case Szturmowiec: { give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "weapon_flashbang"); } case Szpieg: { ZmienUbranie(id,0); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_ump45"); give_item(id, "weapon_hegren"); } case Rebeliant: { give_item(id, "weapon_sg552"); ilosc_min_gracza[id] = 1; } }