Tylko ma on działać na takiej zasadzie że daje się go graczowi w user.ini i otrzymuje on 450 $ i wszystkie granaty co runde
![:)](http://images.amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 03.01.2011 18:40
Napisano 03.01.2011 20:33
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
new vip_money;
public plugin_init()
{
register_plugin("VIP", "1.0", "no name")
register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start");
vip_money = register_cvar("vip_add_money","450");
}
public logevent_Round_Start(id)
{
new players[32], player, pnum;
get_players(players, pnum, "a");
for(new i = 0; i < pnum; i++)
{
player = players[i];
if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_flashbang");
give_item(player, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + get_pcvar_num(vip_money));
}
}
}
Użytkownik no name edytował ten post 03.01.2011 20:36
Napisano 03.01.2011 21:37
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MisieQ"
new bool:freezetime;
new MaxPlayers;
new vip[] = "t";
new gmsgScreenFade;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Event_HLTV", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");
MaxPlayers = get_maxplayers();
}
/* Funkcja od Sprawdzania Uprawnien(Flag) */
public has_flags(id,string[])
{
new ret=1
new byte
new len = strlen(string)
new p_flag = get_user_flags(id)
for(new i=0;i<=len;i++)
{
if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a'))
else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A'))
else if(string[i]==',' && ret==1) return 1
else if(string[i]==',') ret=1
if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0
byte=0
}
return ret
}
/* Blysk Ekranu przy dawaniu itemow i kasy */
public screen_flash(id,red,green,blue,alpha)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgScreenFade, _, id);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_short(1<<12);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
write_byte(alpha);
message_end();
}
public Event_HLTV()
{
freezetime = true;
}
public LogEvent_Round_Start()
{
freezetime = false;
for(new i = 1; i <= MaxPlayers; i++)
{
set_task(0.1, "daj_vip", i);
}
}
public daj_vip(id)
{
if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return;
new bool:dajitem = false;
if(has_flags(id,vip))
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
new kasa = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id, kasa + 450)
}
if ( dajitem )
{
screen_flash(id, 0, 255, 0, 100);
}
}
Użytkownik MisieQ edytował ten post 03.01.2011 21:41
Napisano 03.01.2011 21:42
Napisano 03.01.2011 22:00
Napisano 03.01.2011 22:06
Napisano 03.01.2011 23:03
Napisano 04.01.2011 09:05
Napisano 04.01.2011 16:45
Napisano 05.01.2011 14:57
cs_set_user_money(id, kasa + 450)
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych