Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Redirectmoze latwe moze nie mi nie wychodzi:/


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 01.01.2011 01:30

Dodałem moc plus_redi[id] (daje +4 redukcji dmg po zaladowaniu(Max 20)
Dodanie mocy plus_redi

public add_bonus_redirect(id)
{
if (player_b_redirect[id] > 0)
{
if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2)
{
change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
}
else if (plus_redi[id] > 0)
{
if (get_user_health(id)+plus_redi[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2)
{
change_health(id,plus_redi[id],0,"")
}
}
}
}

Pytanie jest takie , czemu to nie działa?
Ładuje ale nie redukuje ani 1 dmg
Kod dodania do klasy:

case Shaman:
{
plus_redi[id] += 4
if(plus_redi[id] > 20)
{
plus_redi[id] = 20
show_hudmessage(id, "Maksymalna redukcja dmg to %i", plus_redi[id])
}
else show_hudmessage(id, "+%i redukcji dmg", plus_redi[id])

}

Użytkownik Firxenowsky edytował ten post 01.01.2011 23:25

  • +
  • -
  • 0

#2 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.01.2011 00:10

public add_bonus_redirect(id)
{
if (player_b_redirect[id] > 0)
{
if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2)
{
change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
}
} // Tutaj ma byc !
else if (plus_redi[id] > 0)
{
if (get_user_health(id)+plus_redi[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2)
{
change_health(id,plus_redi[id],0,"")
}
}
}


Klamra nie w tym miejscu co trzeba.

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 02.01.2011 00:11


#3 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 02.01.2011 00:16

dziala,dzięki leci +
  • +
  • -
  • 0

#4 StaszekMroziok

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 02.01.2011 00:19

a nie tak czasami

Bo to co ty dałeś będzie działać tylko wtedy jeśli player_b_redirect[id] == 0

public add_bonus_redirect(id)
{
        if (player_b_redirect[id] > 0)
        {
                if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2)
                {
                        change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
                }
        } 
        if (plus_redi[id] > 0)
        {
                if (get_user_health(id)+plus_redi[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*2)
                {
                        change_health(id,plus_redi[id],0,"")
                }       
        }
}

Użytkownik StaszekMroziok edytował ten post 02.01.2011 00:20


#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.01.2011 00:44

Jeżeli player_b_redirect jest większe niż 0 -> Wykonaj funkcje.
Ale jeżeli plus_redi jest większe niż 0 -> wykonaj funkcje.

Nie wiem czy mówimy o tym samym.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych