wywala mi wszystkich ludzi z serwera i sie resetuje
![Dołączona grafika](http://img194.imageshack.us/img194/1083/beztytuu3gu.jpg)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 29.12.2010 16:38
Napisano 29.12.2010 16:50
Użytkownik raxor19 edytował ten post 29.12.2010 16:51
Napisano 29.12.2010 17:11
Napisano 29.12.2010 17:45
Napisano 29.12.2010 20:11
//Radar public radar_scan() { new PlayerCoords[3]; new id; new Players[32]; new i; new playerCount = 0; for (id=1; id<=g_maxplayers; id++) { if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue; if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id)) { playerCount++; } for (i=1;i<=playerCount;i++) { get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM); } }bo mało co jest w niej poprawne
Napisano 29.12.2010 20:52
Więc zrób coś z tą funkcją:
//Radar
public radar_scan()
{
new PlayerCoords[3];
new id;
new Players[32];
new i;
new playerCount = 0;
for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;
if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id))
{
playerCount++;
}
for (i=1;i<=playerCount;i++)
{
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
bo mało co jest w niej poprawne
Last 32 messages parsed.
23372 0085 svc_temp_entity
23372 0107 svc_temp_entity
23376 0008 StatusValue
23376 0013 StatusValue
23376 0018 StatusValue
23376 0023 svc_time
23376 0028 svc_clientdata
23376 0045 svc_deltapacketentities
23383 0008 svc_time
23383 0013 svc_clientdata
23383 0030 svc_deltapacketentities
23383 0099 svc_temp_entity
23387 0008 svc_time
23387 0013 svc_clientdata
23387 0030 svc_deltapacketentities
23392 0008 svc_time
23392 0013 svc_clientdata
23392 0030 svc_deltapacketentities
23392 0104 svc_sound
23392 0117 svc_temp_entity
23393 0008 StatusValue
23393 0013 StatusValue
23393 0018 StatusValue
23393 0023 svc_time
23393 0028 svc_clientdata
23393 0043 svc_deltapacketentities
23397 0008 svc_time
23397 0013 svc_clientdata
23397 0028 svc_deltapacketentities
23397 0100 svc_temp_entity
23397 0126 svc_setview
BAD: 130:svc_bad
Host_Error: CL_ParseServerMessage:
Użytkownik raxor19 edytował ten post 29.12.2010 21:15
Napisano 30.12.2010 18:51
public radar_scan()
{
new Players[32];
new playerCount = 0;
get_players(Players, playerCount)
for (new i=0; i<=playerCount; i++)
{
new id = Players[i]
if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;
for (new j=0;i<=playerCount;i++)
{
new pid = Players[j]
new PlayerCoords[3];
get_user_origin(pid, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(pid)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(pid)
message_end()
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych