Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kusza - strzelanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 20.12.2010 10:27

Witam niedawno popsuła mi się kusza i za nic nie umiem jej naprawić ;P daję wszystkie kody z nią związane:
Cvary:
diablo_arrow "50"
diablo_arrow_multi "2.0"
diablo_arrow_speed "1000"
if(player_class[id]==Lowca)
	{
		new clip,ammo
		new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)	
		
		if(bow[id] == 1)
		{
			if((bowdelay[id] + 5.0 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
			{
				if(player_b_arrownum[id]<3)
				{
				bowdelay[id] = get_gametime()
				command_arrow(id)
				player_b_arrownum[id]+=1
				}
				else client_print(id,print_center,"Wystrzeliles %s belty, musisz przeladowac",player_b_arrownum[id])
			}
			entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
		}
	
		
		
		
		// nade
		
		if(g_GrenadeTrap[id] && button2 & IN_ATTACK2)
		{
			switch(weapon)
			{
				case CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG, CSW_SMOKEGRENADE:
				{
					if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
					{
						switch(g_TrapMode[id])
						{
							case 0: g_TrapMode[id] = 1
							case 1: g_TrapMode[id] = 0
						}
						client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
						g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
					}
				}
				default: g_TrapMode[id] = 0
			}
		}
		
	}
public command_arrow(id) 
{

	if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED


	new Float: Origin[3], Float: Velocity[3], Float: vAngle[3], Ent

	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin)
	entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle)

	Ent = create_entity("info_target")

	if (!Ent) return PLUGIN_HANDLED

	entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "xbow_arrow")
	entity_set_model(Ent, cbow_bolt)

	new Float:MinBox[3] = {-2.8, -2.8, -0.8}
	new Float:MaxBox[3] = {2.8, 2.8, 2.0}
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_mins, MinBox)
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_maxs, MaxBox)

	vAngle[0]*= -1
	Origin[2]+=10
	
	entity_set_origin(Ent, Origin)
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle)

	entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2)
	entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, 1)
	entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, 5)
	entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id)
	new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
	entity_set_float(Ent, EV_FL_dmg,dmg)

	VelocityByAim(id, get_cvar_num("diablo_arrow_speed") , Velocity)
	set_rendering (Ent,kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderNormal,56)
	entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity)
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

public command_bow(id) 
{
        if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED
 
        if(bow[id] == 1){
                entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,cbow_VIEW)
                entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,cvow_PLAYER)
		bowdelay[id] = get_gametime()
        }else if(player_sword[id] == 1)
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)  
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)  
		bow[id]=0
	}
	else
	{
                entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,KNIFE_VIEW)
                entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,KNIFE_PLAYER)
		bow[id]=0
        }
        return PLUGIN_CONTINUE
}

public toucharrow(arrow, id)
{	
	new kid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_owner)
	new lid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_enemy)
	
	if(is_user_alive(id)) 
	{
		if(kid == id || lid == id) return
		
		entity_set_edict(arrow, EV_ENT_enemy,id)
	
		new Float:dmg = entity_get_float(arrow,EV_FL_dmg)
		entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)
		
		if(get_cvar_num("mp_friendlyfire") == 0 && get_user_team(id) == get_user_team(kid)) return
		
		Effect_Bleed(id,248)

		bowdelay[kid] -=  0.5 - floatround(player_intelligence[kid]/5.0)
		if(!player_b_antykusza[id])
		change_health(id,floatround(-dmg),kid,"knife")
				
		message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id); 
		write_short(7<<14); 
		write_short(1<<13); 
		write_short(1<<14); 
		message_end();

		if(get_user_team(id) == get_user_team(kid)) 
		{
			new name[33]
			get_user_name(kid,name,32)
			client_print(0,print_chat,"%s attacked a teammate",name)
		}

		emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hit4.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
		if(dmg<30) remove_entity(arrow)
	}
}

public touchWorld2(arrow, world)
{
	remove_entity(arrow)
}
Co jest złe ?
  • +
  • -
  • 0

#2 lajT?.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.12.2010 10:30

Może trochę bardziej opiszesz to "popsuła mi się kusza"?
  • +
  • -
  • 0

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 20.12.2010 11:04

nie strzela :)
  • +
  • -
  • 0

#4 lajT?.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:57
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.12.2010 12:37

Spróbuj:
if(player_class[id]==Lowca)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 5.0 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
if(player_b_arrownum[id]<3)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
player_b_arrownum[id]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Wystrzeliles %s belty, musisz przeladowac",player_b_arrownum[id])
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}


Na:

	if(player_class[id]==Lowca)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 5.0) < get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

  • +
  • -
  • 0

#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 20.12.2010 20:30

Nic ;(

Dodano 23 grudzień 2010 - 17:19:
Odświeżam ;D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych