
Nie chodzi mi o kopiowanie cod'a czy diablo. Mają to być zwykłe klasy, które mają wybrane bronie bez punktów doświadczenia itd.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.12.2010 00:46
Napisano 18.12.2010 08:50
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"
new const Klasa[4][] = {
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy"
}
new KlasaGracza[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /klasa", "Wybierz_Klase")
register_event("ResetHUD", "doklas", "be")
}
public MyMenu(id)
{
new menu = menu_create("Tytul", "MyMenu_handler")
menu_additem(menu, "\wKapral", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wGeneral", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSzeregowy", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public MyMenu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
KlasaGracza[id] = 1
}
case 2:
{
KlasaGracza[id] = 2
}
case 3:
{
KlasaGracza[id] = 3
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public doklas(id, item)
{
if(KlasaGracza[id] == 1)
{
set_user_health(id, 120)
give_item(id, "CSW_M4A1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 2)
{
set_user_health(id, 150)
give_item(id, "CSW_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 3)
{
set_user_health(id, 100)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
}
public PokazInformacje(id)
{
set_task(0.1, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %i", Klasa[KlasaGracza[id]])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 18.12.2010 10:19
Użytkownik ShoWmaN edytował ten post 18.12.2010 10:19
Napisano 18.12.2010 10:48
Napisano 18.12.2010 11:39
Użytkownik ShoWmaN edytował ten post 18.12.2010 11:50
Napisano 18.12.2010 19:47
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"
new const Klasa[4][] = {
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy"
}
new KlasaGracza[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /klasa", "Wybierz_Klase")
register_event("ResetHUD", "doklas", "be")
}
public Wybierz_Klase(id)
{
new menu = menu_create("Kim chcesz grac?", "Klasa_handler")
menu_additem(menu, "\wKapral", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wGeneral", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSzeregowy", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public Klasa_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
KlasaGracza[id] = 1
}
case 2:
{
KlasaGracza[id] = 2
}
case 3:
{
KlasaGracza[id] = 3
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public doklas(id, item)
{
if(KlasaGracza[id] == 1)
{
set_user_health(id, 120)
give_item(id, "CSW_M4A1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 2)
{
set_user_health(id, 150)
give_item(id, "CSW_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 3)
{
set_user_health(id, 100)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
}
public PokazInformacje(id)
{
set_task(0.1, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %i", Klasa[KlasaGracza[id]])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new const Klasa[5][] = {
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy",
"Twoja klasa",
}
menu_additem(menu, "\wTwoja klasa", "4", 0)
Napisano 18.12.2010 23:03
Użytkownik ShoWmaN edytował ten post 18.12.2010 23:18
Napisano 19.12.2010 09:14
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"
new const Klasa[4][] = {
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy"
}
new KlasaGracza[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /klasa", "Wybierz_Klase")
register_event("ResetHUD", "doklas", "be")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
}
public Poczatek_Rundy(id)
{
doklas(id)
}
public Wybierz_Klase(id)
{
new menu = menu_create("Kim chcesz grac?", "Klasa_handler")
menu_additem(menu, "\wKapral", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wGeneral", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSzeregowy", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public client_putinserver(id)
{
set_task(5.0, "PokazInformacje", id)
}
public Klasa_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
KlasaGracza[id] = 1
}
case 2:
{
KlasaGracza[id] = 2
}
case 3:
{
KlasaGracza[id] = 3
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public doklas(id)
{
if(KlasaGracza[id] == 1)
{
set_user_health(id, 120)
give_item(id, "CSW_M4A1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 2)
{
set_user_health(id, 150)
give_item(id, "CSW_AK47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 3)
{
set_user_health(id, 100)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
}
public PokazInformacje(id)
{
set_task(0.5, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %i", Klasa[KlasaGracza[id]])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 19.12.2010 11:11
Dobra są klasy ale nie daje broni i nie ma hud'a
Ale hp daje
CSW_Ak47Trzeba dać
weapon_ak47
Użytkownik DvL edytował ten post 19.12.2010 11:11
Napisano 19.12.2010 11:44
Użytkownik ShoWmaN edytował ten post 20.12.2010 08:52
Napisano 22.12.2010 14:20
Napisano 22.12.2010 16:49
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Klasy"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniosik"
new const Klasy[4][] =
{
"Brak",
"Kapral",
"General",
"Szeregowy"
}
new KlasaGracza[33]
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /klasa", "Wybierz_Klase")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "doklas", 1)
}
public Wybierz_Klase(id)
{
new menu = menu_create("Kim chcesz grac?", "Klasa_handler")
menu_additem(menu, "\wKapral", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wGeneral", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSzeregowy", "3", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu, 0)
}
public Klasa_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:
{
KlasaGracza[id] = 1
}
case 2:
{
KlasaGracza[id] = 2
}
case 3:
{
KlasaGracza[id] = 3
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public doklas(id, item)
{
if(KlasaGracza[id] == 1)
{
set_user_health(id, 120)
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
give_item(id, "ammo_556nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 2)
{
set_user_health(id, 150)
give_item(id, "weapon_ak47")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
give_item(id, "ammo_762nato")
}
if(KlasaGracza[id] == 3)
{
set_user_health(id, 100)
give_item(id, "weapon_mp5navy")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
give_item(id, "ammo_9mm")
}
}
public PokazInformacje(id)
{
set_task(0.1, "PokazInformacje", id)
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
show_hudmessage(id, "Klasa: %s", Klasy[KlasaGracza[id]])
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_connect(id)
{
PokazInformacje(id)
}
public client_disconnect(id)
{
KlasaGracza[id] = 0
}
Użytkownik daniosik edytował ten post 22.12.2010 16:50
Napisano 24.12.2010 19:26
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych