Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana obrażen przez fireball


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.12.2010 10:34

Tak jak w temacie: Jak zmienić obrażenia zadawane przez(item/moc) fireball?

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.12.2010 13:47

To coś chyba związane jest z tym
/*if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
new id = pev(ptd,pev_owner)
Explode_Origin(id,origin,100,player_b_fireball[id] + player_intelligence[id])
remove_entity(ptd)
}*/

kodem, ale jak widać jest on w standardzie za komentowany, więc chyba musiało coś nie działać... Jak chcesz to spróbuj go od komentować i sprawdź.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 09.12.2010 14:03

Calkowicie nie tutaj ;d

Znajdz fireball
tam masz 55+player_intelligence i tu zmieniasz obrazenia

to co kolega podal to chyba zasieg wybuchu albo na odwrotnie ? xD nie pamietam

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 09.12.2010 15:08

Calkowicie nie tutaj ;d

Znajdz fireball
tam masz 55+player_intelligence i tu zmieniasz obrazenia

to co kolega podal to chyba zasieg wybuchu albo na odwrotnie ? xD nie pamietam

To co ja podałem, to jest po prostu nie używany już kod w diablo, ale nie wiem czemu. Ale teraz jak tak spojrzałem, to on robi dokładnie to samo co parę linijek wyżej
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}

czyli to co podałeś, tylko jest trochę skrócony... A co do pytania, to dokładnie ta
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)

linijka odpowiedzialna jest za wielkość obrażeń.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.12.2010 16:40

if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,80+player_intelligence/2[owner],150)
remove_entity(ptd)
}
}


Może być coś takiego - 80 HP za fireball+ inteligencja dzielone na 2,a ta inteligencja jest dzielona na całe obrażenia,czy obrażenia inteligencji?

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 10.12.2010 18:07

Jak coś to
if(equal(szClassName, "fireball"))
{
new owner = pev(ptd,pev_owner)
//Touch
if(get_user_team(owner) != get_user_team(ptr))
{
new Float:origin[3]
pev(ptd,pev_origin,origin)
Explode_Origin(owner,origin,80+player_intelligence[owner]/2,150)
remove_entity(ptd)
}
}

a jeszcze jakbyś chciał to te 150 to jest zasięg, więc też można zmienić.

Użytkownik sebul edytował ten post 10.12.2010 18:08

  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych