Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pewien problem z Meekstonem ( cod )


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 08.12.2010 16:29

Posiadam taki oto item.
Lecz mam pewien problem wysadza on wszytkich nawet tego co kladzie + nie daje w ogole expa i nie pokazuje ze kogos zabilo.


public PlaceFakeC4(id)
{
if (c4array[id][0] != 0)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
else if(!(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
{
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
new location[3];
get_user_origin(id,location);

c4array[id][0] = location[0];
c4array[id][1] = location[1];
c4array[id][2] = location[2];

fakec4[id] = create_entity("env_sprite");

if (!fakec4[id]) return PLUGIN_HANDLED;

location[2] = location[2] - 30;

new Float:LocVec[3];
IVecFVec(location, LocVec);

entity_set_string(fakec4[id], EV_SZ_classname, "FakeC4");
entity_set_edict(fakec4[id], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(fakec4[id], EV_INT_solid, 1);
entity_set_int(fakec4[id], EV_INT_movetype, 0);
entity_set_model(fakec4[id], "models/w_backpack.mdl");
entity_set_origin(fakec4[id], LocVec);
DispatchSpawn(fakec4[id]);

return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

public DetonateFakeC4(id)
{
if (c4array[id][0] == 0)
{
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
new location[3]
new players[32]
new playercount

location[0] = c4array[id][0]
location[1] = c4array[id][1]
location[2] = c4array[id][2]

explode(location, sprite_blast, 30, 10, 0)

get_players(players,playercount,"a")

for (new i=0; i<playercount; i++)
{
new playerlocation[3]
new resultdistance

get_user_origin(players[i], playerlocation)

resultdistance = get_distance(playerlocation,location)

if(resultdistance < 200)
{
fakedamage(players[i],"FakeC4", 2000.0, DMG_BLAST)
}
}

RemoveFakeC4(id);
return PLUGIN_HANDLED
}

return PLUGIN_HANDLED
}


public explode(startloc[3], spritename, scale, framerate, flags)
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY);
write_byte(3);
write_coord(startloc[0]);
write_coord(startloc[1]);
write_coord(startloc[2]);
write_short(spritename);
write_byte(scale);
write_byte(framerate);
write_byte(flags);
message_end();
}

public RemoveFakeC4(id)
{
remove_entity(fakec4[id]);

c4array[id][0] = 0;
c4array[id][1] = 0;
c4array[id][2] = 0;
if(has_fakec4[id]) has_fakec4[id] = false;

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik MenTo(S) edytował ten post 08.12.2010 16:30

  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 08.12.2010 17:21

http://www.pluginymo...k_meekstone.rar
yhy?
  • +
  • -
  • 0

#3 MenTo(S)

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:171
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Kielce
Offline

Napisano 08.12.2010 18:34

Ale to jest do starego.
Z tego tematu : Meekstone na CoD - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych