Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowa moc na nozu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 07.12.2010 20:49

Jak dodać aby po załadowaniu paska u łowcy pojawiała sie mina.(od razu wyskakiwała xD)
Taka jak item player_b_mine.
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 07.12.2010 21:39

case TwojaKlasa:
		{
			show_hudmessage(id, "Wyczarowales Mine!") 
			item_mine(id)
		}
Proponuję zrobić podobną funkcję bo tu jest ograniczenie do 3 min :)
Z player_b_mine powinieneś wiedzieć ze nie zadziała bo jest do check magic podpięte :)
  • +
  • -
  • 1

#3 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 07.12.2010 21:51

Leci +.
A wiesz może jak to ograniczenie zmienić? bo chce zrobic item z moca
player_b_mine[id] = random_num(3,5)??
  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.12.2010 00:34

Cała funkcja będzie wyglądać tak
public item_mine(id) {
new count = 0
new ents = -1
new miny = player_b_mine[id]-1;
ents = find_ent_by_owner(ents, "Mine", id)
while(ents > 0) {
count++
ents = find_ent_by_owner(ents, "Mine", id)
}
if(count > miny) {
hudmsg(id, 2.0, "Polozyles juz maksymalna ilosc min na runde")
return PLUGIN_CONTINUE
}

new origin[3]
pev(id,pev_origin,origin)

new ent = Spawn_Ent("info_target")
set_pev(ent,pev_classname,"Mine")
set_pev(ent,pev_owner,id)
set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_TOSS)
set_pev(ent,pev_origin,origin)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX)

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
engfunc(EngFunc_SetSize,ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0})

drop_to_floor(ent)

entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01)

set_rendering(ent, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture, 40)

use_addtofullpack = true

return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik sebul edytował ten post 08.12.2010 17:34

  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 08.12.2010 16:17

RE:
zmien

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, MINA_POKAZ)

na

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")


Item dziala normalnie.
Ale Lowca nie stawia ani 1.

Użytkownik Firxen edytował ten post 08.12.2010 16:31

  • +
  • -
  • 0

#6 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.12.2010 17:35

RE:
zmien


engfunc(EngFunc_SetModel, ent, MINA_POKAZ)

na

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")


Item dziala normalnie.
Ale Lowca nie stawia ani 1.

No moje niedopatrzenie. A co do drugiego, to trochę dziwne by było, żeby tylko łowca nie mógł stawiać min...

Użytkownik sebul edytował ten post 08.12.2010 17:57

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych