Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyodrębnienie mocy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 04.12.2010 09:17

Witam. Czy mógłby ktoś wyodrębnić moce monster z tego pluginu diablo, chodzi mi o niewidzialnosc na nozu andriel, robienie pancerza, wysoki skok i hak.
Dzięki.

Załączone pliki



#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.12.2010 10:08

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Diablo Mod -> Problemy
do
Scripting -> Pluginy

  • +
  • -
  • 0

#3 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 05.12.2010 18:29

		case Andriel:
{
show_hudmessage(id, "[Andriel] Jestes tymczasowo niewidzialny (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Grinswold:
{
show_hudmessage(id, "[Grinswold] Zrobiles 150 pancerza")
set_user_armor(id, 150)
}
case Fernando:
{
show_hudmessage(id, "[Fernando] Posiadasz Hak")
player_b_hook[id] = 1
}
case Izual:
{
show_hudmessage(id, "Masz +100 gravity")
player_b_gravity[id] = 100
}
}
}


wszystko masz w
public call_cast(id)

#4 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.12.2010 14:32

I nic nie musze więcej robić, aby przenieść to do innego diablo moda tzn. sma czy jakieś inne linijki kodu za to odpowiadają?

#5 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 06.12.2010 20:08

w tym nie

Użytkownik Pavulon edytował ten post 07.12.2010 12:52


#6 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 10.12.2010 20:55

Ale ja chce to przenieść do innego sma diablo tzn. czystego, chyba piszę.

#7 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 10.12.2010 21:55

ale po co jak to jest w gotowym już;...

#8 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 11.12.2010 14:47

Po to, że zrobiłem własne diablo i chce to tam przenieść, poza tym tam jest tak zrobione, że nie da się tych klas do frakcji dodać i opisów takich.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych